
Edukacja
- 14 grudnia 2024
- wyświetleń: 5049
[FOTO] Sukces uczennicy Szkoły Podstawowej nr 5 w ogólnopolskim konkursie
Aniela Białka, uczennica 3. klasy Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mikołaja Kopernika w Czechowicach-Dziedzicach, zajęła 2. miejsce w ogólnopolskim konkursie "Odpoczywaj na wsi", organizowanym przez Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi. Wręczenie nagród odbyło się we wtorek 10 grudnia w siedzibie resortu.
Celem konkursu było m.in. promowanie wśród uczniów wypoczynku na polskiej wsi, w szczególności z uwzględnieniem walorów naturalnych, dziedzictwa kulturowego, kulinarnego oraz różnorodności przyrodniczej obszarów wiejskich, a także popularyzacja twórczości plastycznej dzieci i młodzieży. Uczestnikami konkursu mogły być uczniowie szkół podstawowych w następujących kategoriach wiekowych:
- I grupa - klasy 0 - III szkoły podstawowej,
- II grupa - klasy IV - VIII szkoły podstawowej.
Organizatorem konkursu było Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, a współorganizatorami szkoły podstawowe oraz Wojewódzkie Ośrodki Doradztwa Rolniczego.
Zadaniem konkursowym było wykonanie indywidualnej pracy plastycznej na papierze w formacie A 3 w dowolnej technice (np. rysunek, malarstwo, grafika) na temat wypoczynku na polskiej wsi, w szczególności z uwzględnieniem walorów naturalnych, dziedzictwa kulturowego i kulinarnego oraz różnorodności przyrodniczej obszarów wiejskich.
ZOBACZ TAKŻE

Szkoła Podstawowa nr 5 będzie mieć nową kuchnię. Ogłoszono przetarg

"SerceBije w Szkole". Społeczność "piątki" zbiera środki na defibrylator AED

[FOTO] Poznaliśmy wyniki konkursu "Najpiękniejsze zakątki Czechowic-Dziedzic i okolic"

[FOTO] "Pędzlomania, czyli zmalujmy coś". Poznaliśmy rozstrzygnięcie 6. edycji konkursu

[FOTO] W czechowickiej "dwójce" podsumowano konkursy historyczny oraz modelarski

[FOTO] Za nami 6. edycja Międzyszkolnego Konkursu Przyrodniczego "Omnibus"
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.