Najnowsze
- 18 września 2020
- wyświetleń: 6883
Rusza podpisywanie umów na dofinansowanie instalacji OZE
Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach poinformował o rozpoczęciu podpisywania umów z mieszkańcami gminy na dofinansowanie instalacji odnawialnych źródeł energii.
Gmina Czechowice-Dziedzice otrzymała potwierdzenie zaakceptowania przez Urząd Marszałkowski zarówno projektu umowy o powierzenie grantu jak i zaktualizowanych "Minimalnych parametrów technicznych mikroinstalacji OZE".
Samorząd może zatem przystąpić do zawarcia umów o powierzenie grantu w ramach projektu pn. "Program poprawy jakości powietrza poprzez zwiększenie udziału OZE w wytwarzaniu energii na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice".
Ze względu na sytuację epidemiczną czechowicki Urząd Miejski zaprasza do telefonicznego umawiania się na podpisanie umowy. W celu umówienia się na podpisanie umowy, należy skontaktować się z pracownikami Wydziału Strategii i Rozwoju na następujące nr telefonu: 32 475-70-01 lub 515-274-031 (telefony dostępne od poniedziałku 21.09.2020 r.), najpóźniej do 9 października 2020 roku. Wszystkie umowy o powierzenie grantu UM zamierza podpisać z mieszkańcami do końca października 2020 roku.
Umowy podpisywane będą w siedzibie Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach przy placu Jana Pawła II 1 (budynek główny Urzędu Miejskiego) w sali 003 (sala w przyziemiu) wyłącznie w ustalonych terminach.
Poniżej kilka istotnych informacji związanych z podpisywaniem umów o powierzenie grantu:
- Urząd Miejski prosi o stawienie się na podpisanie umowy w ustalonym telefonicznie terminie, dokładnie na godzinę, na którą zostaną Państwo umówieni.
- UM prosi również o zaopatrzenie się w maseczki/przyłbice. Osoby nienoszące maseczek/przyłbic nie będą obsługiwane.
- Na podpisanie umowy powinny stawić się wszystkie osoby, które są właścicielami danej nieruchomości gruntowej
- Osoby starające się o dotację proszone są o zabranie ze sobą dowodów osobistych (w celu weryfikacji tożsamości i nr PESEL), numeru rachunku bankowego (składającego się z 26 cyfr), na który w przyszłości przekazany zostanie grant a który musi zostać wpisany do umowy.
- Mieszkańcy są proszeni również o podanie na spotkaniu dnia, do którego obligują się zrealizować swoją/e instalacje OZE, który również musi zostać wpisany do umowy.
Uczestnicy projektu powinni sprawdzać skrzynki e-mail, gdzie na adresy poczty elektronicznej podane w deklaracji uczestnictwa w projekcie, Urząd Miejski przesyła szczegółowe informacje związane z realizacją projektu.
Dokumenty związane z realizacją projektu poniżej.
Formularz
Formularz oferty
Minimalne parametry techniczne
Regulamin naboru
Wniosek o płatność
Wzór umowy
Zapytanie ofertowe
Zmiany w regulaminie - 1
Zmiany w regulaminie - 2
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.