Praca Czechowice-Dziedzice Praca Czechowice-Dziedzice

czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

REKLAMA

Rozrywka

  • 8 kwietnia 2008
  • wyświetleń: 1368

Pozytywna Energia naszego regionu

Z początkiem kwietnia ruszyła kampania "Śląskie. Pozytywna Energia", promująca optymistyczny wizerunek województwa śląskiego.

Pozytywna Energia naszego regionu


W ubiegłym roku województwo śląskie jako pierwszy region w kraju przyjęło dwie strategie komunikacji marketingowej: w zakresie atrakcyjności turystycznej oraz inwestycyjnej. Oba dokumenty rozpoczęły planowe i długoterminowe działania na rzecz zbudowania marki regionalnej.

Definiowanie marki „Śląskie” oparte w nich zostało na tzw. kluczowym przesłaniu „Śląskie. Pozytywna Energia”. Energia ta rozumiana może być dosłownie jako źródło światła, ciepła i bezpieczeństwa, ale także metaforycznie: jako wartość cechująca mieszkańców regionu, wypływająca z jego tradycji, różnorodności, kreatywności, dynamiki, efektywności i optymizmu.

- Kampania skierowana jest do mieszkańców naszego regionu - do nas wszystkich, z przesłaniem, abyśmy docenili walory naszego województwa i polubili to co posiadamy – powiedział marszałek Bogusław Śmigielski.

Kampania oparta będzie na siedmiu projektach graficznych, które pojawią się na 200 billboardach, 160 citylightach, 25 autobusach komunikacji miejskiej, a także na łamach kilku tytułów prasowych. W reklamach wystąpili członkowie kabaretu Łowcy.B, rodem z Cieszyna. Przygotowane reklamy w przewrotny sposób traktują nazwy miast, do których się odnoszą, pokazując za ich pomocą pozytywne aspekty Śląskiego.

Projekty przywołują siedem miast: Będzin, Częstochowę, Katowice, Zabrze, Cieszyn, Rybnik i Wisłę, podkreślając różnorodność Śląskiego i pozwalając zaistnieć w kampanii wszystkim tworzącym go subregionom. Nazwy miast, z pozoru zwyczajne i codzienne, użyte w niekonwencjonalny sposób, wskazują na wyjątkowy charakter całego województwa.

Kampania swą skuteczność opierać będzie na komunikacji silnie związanej z konkretnym miejscem, wiarygodnej dla odbiorców dzięki odwołaniu do ich poczucia „lokalności”. „Śląskie” jako nazwa wplecione zostało w główne hasła kampanii – zabawne, ale jednoznacznie pozytywne.

W ramach kampanii emitowane będą również spoty radiowe, oparte na grze słów wykorzystującej nazwy wybranych miast. Emitowany też będzie 8-sekundowy telewizyjny baner sponsorski w TVP Katowice, a na najczęściej odwiedzanych portalach internetowych milion razy wyświetlona zostanie reklama Śląskiego.

aka / czecho.pl

Źródło: UM Województwa Śląskiego

REKLAMA - BANER POD ARTYKUŁEM

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.