Praca Czechowice-Dziedzice Praca Czechowice-Dziedzice

czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

REKLAMA - BILLBOARD WIADOMOSCI

Wiadomości

  • 20 marca 2012
  • 7 lipca 2012
  • wyświetleń: 12084

Gadżetem Czechowic będzie torba

Rozstrzygnięto konkurs na opracowanie projektu gadżetu promującego Czechowice-Dziedzice w Euroregionie Beskidy. Będzie nim... torba miejska zaprojektowana przez firmę Ekodizajn z Bażanowic. Zwycięski gadżet zostanie skierowany do produkcji.

logo Czechowic-Dziedzic
Logo Czechowic-Dziedzic · fot. www.um.czechowice-dziedzice.pl


Konkurs na gadżet - regulamin
Konkurs na gadżet - karta zgłoszenia

Jak wyjaśnia Urząd Miejski, konkurs miał charakter międzynarodowy i był adresowany przede wszystkim do grafików, projektantów, artystów plastyków, specjalistów zajmujących się projektowaniem reklamowym, architektów, jak również pasjonatów, uczniów oraz studentów z terenu Polski oraz Republiki Czeskiej.

Celem było uzyskanie oryginalnego projektu gadżetu, który będzie w ciekawy i inspirujący sposób promował miasto Czechowice-Dziedzice. Zwycięski projekt gadżetu zostanie skierowany do produkcji.

Oceny prac dokonała Komisja Konkursowa w składzie: Marian Błachut (Burmistrz Czechowic-Dziedzic), Damian Żelazny (Przewodniczący Rady Miejskiej), Maciej Kołoczek (Zastępca Burmistrza), Michał Marian Kliś (grafik, plakacista, nauczyciel akademicki, rektor ASP w Katowicach w latach 2001-2005, kierownik Katedry Projektowania Komunikacji Wizualnej na ASP w Katowicach, autor logo Śląskie. Pozytywna energia), Ewa Gołębiowska (dyrektor Zamku Cieszyn), Marian Jędrzejczyk ((członek Koła Miejscowego Polskiego Związku Kulturalno-Oświatowego Orlova-Lutynia), Grzegorz Wąsik (naczelnik Wydziału Strategii, Rozwoju i Promocji UM), Tomasz Kudzia (główny specjalista Wydziału Strategii, Rozwoju i Promocji UM).

Komisja w ocenie prac konkursowych zwróciła szczególną uwagę na: oryginalność koncepcji, pomysłowość, łatwość kojarzenia i zapamiętywania, estetykę gadżetu, atrakcyjność formy oraz funkcjonalność.

Do konkursu zgłosiło się 11 uczestników. Łącznie wpłynęło 15 projektów gadżetu promującego Czechowice-Dziedzice. Członkowie Komisji dokładnie zapoznali się z przesłanymi koncepcjami gadżetu i postanowili przyznać nagrodę firmie Ekodizajn z siedzibą w Bażanowicach za projekt "torby miejskiej". Wybrany projekt w sposób najpełniejszy ze wszystkich zgłoszeń odpowiedział na oczekiwania przedstawione w regulaminie konkursu.

W ocenie Komisji Konkursowej zwycięski gadżet jest produktem o niezaprzeczalnej wartości użytkowej i wysokiej wartości estetycznej, wytworzonym z naturalnych materiałów. Równocześnie może być przechowywany i dystrybuowany w dłuższym czasie oraz wytwarzany techniką możliwą do wdrożenia na skale masową. Komisja doceniła również fakt, iż zwycięzca przedstawił profesjonalnie przygotowany i kompletny prototyp.

Komisja Konkursowa postanowiła przyznać również wyróżnienia trzem autorom; pani Dominice Wójcik za projekt gadżetu "zapał", panu Bartłomiejowi Zygmuntowi za pracę pn. "labirynt" i panu Szymonowi Zdziebko za serie gadżetów "z zapałem".

Przypomnijmy, że zarówno hasło "Czechowice-Dziedzice. Miasto z zapałem" jak i znak graficzny wywołały na portalu czecho.pl gorącą dyskusję, w której zdania klubowiczów czecho.pl były podzielone. Czy podobnie będzie teraz z gadżetem promującym gminę?

aka / czecho.pl, źródło: www.um.czechowice-dziedzice.pl

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.