Praca Czechowice-Dziedzice Praca Czechowice-Dziedzice

czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

REKLAMA - BILLBOARD WIADOMOSCI

Wiadomości

  • 14 czerwca 2012
  • wyświetleń: 2025

ZS Silesia: konkurs na prezentacje

11 czerwca w Zespole Szkół "Silesia" został rozstrzygnięty konkurs dla gimnazjalistów na najlepszą prezentację multimedialną pt: "Alternatywne źródła energii jako sposób na ograniczenie zmian klimatu". Zgłosili się do niego uczniowie trzech szkół: z Chybia, Zabrzegu i Gimnazjum Nr 3 w Czechowicach-Dziedzicach.

Celami konkursu było: upowszechnianie szerokiej wiedzy na temat zmian klimatu i zagrożeń z nich wynikających, inspirowanie i zachęcanie do poszerzania wiedzy na tematy ekologiczne, zwrócenie uwagi na problemy klimatyczne na świecie, wykształcenie umiejętności obserwacji otaczającego świata, rozwijanie u uczniów umiejętności wykorzystania różnych technik komputerowych w prezentacji i wyszukiwania informacji.

Miejsce pierwsze zajęli uczniowie z gimnazjum w Chybiu: Szymon Ryszka i Wojciech Pustelnik. W zwycięskiej pracy znalazły się informacje na temat odnawialnych źródeł energii wraz z podziałem na grupy, z szczegółową charakterystyką: energii słonecznej, wodnej, geotermalnej i jądrowej.

Drugie miejsce przyznano uczennicom z Gimnazjum w Zabrzegu: Aleksandrze Chrobak i Dominice Litwin.

Specjalne wyróżnienia otrzymali uczniowie z Gimnazjum Nr 3 w Czechowicach-Dziedzicach: Barbara Rus, Sandra Petri, Daniel Sobik, Sebastian Wizner i Krystian Stebel.

Laureaci pierwszych dwóch miejsc zostali nagrodzeni dyplomami i nagrodami rzeczowymi.

Szczególne podziękowania należą się nauczycielom: Annie Sygut i Marioli Dębskiej za bardzo duży wkład pracy włożony w przygotowanie uczniów do konkursu. Organizatorkami konkursu były nauczycielki: Anna Bronowska i Sylwia Zagata.

aka / czecho.pl, źródło: Zespół Szkół Silesia

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.