Wiadomości
- 8 listopada 2014
- wyświetleń: 4617
Nowa siedziba Wydziału Transportu
Wychodząc naprzeciw potrzebom interesantów oraz aby usprawnić system załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Bielsku-Białej Wydział Komunikacji i Transportu został przeniesiony z III piętra na parter.
Począwszy od 2 listopada bezpośrednia obsługa klientów odbywa się na parterze budynku Starostwa Powiatowego, w pokoju nr 9. W pobliżu znajduje się kasa, dziennik podawczy oraz punkt poczty. Nowe umiejscowienie jest także wygodne dla osób niepełnosprawnych, mających do dyspozycji podjazd oraz bliskość wejścia głównego i parkingu. Na petentów czekają wyremontowane pomieszczenia, dostosowane do ich potrzeb.
W nowej siedzibie Wydziału Komunikacji i Transportu można załatwić m.in. takie sprawy jak:
oraz sprawy związane z wydawaniem licencji i Ośrodków Szkolenia Kierowców tj.:
Godziny pracy pozostają bez zmian.
W nowej siedzibie Wydziału Komunikacji i Transportu można załatwić m.in. takie sprawy jak:
- wydawanie praw jazdy krajowych i międzynarodowych
- zatrzymanie, cofanie i przywracanie uprawnień,
- wydawanie profilu PKK,
- wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi
oraz sprawy związane z wydawaniem licencji i Ośrodków Szkolenia Kierowców tj.:
- wydawanie licencji i wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego,
- wydawanie zezwoleń wraz z wypisami na wykonywanie zawodu przewoźnika,
- wydawanie zaświadczeń i wypisów z zaświadczeń na wykonywanie przewozów drogowych na potrzeby własne,
- nadzór nad szkoleniem osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi,
- ewidencja instruktorów,
- rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.
Godziny pracy pozostają bez zmian.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.