Wychodząc naprzeciw potrzebom interesantów oraz aby usprawnić system załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Bielsku-Białej Wydział Komunikacji i Transportu został przeniesiony z III piętra na parter.
Począwszy od 2 listopada bezpośrednia obsługa klientów odbywa się na parterze budynku Starostwa Powiatowego, w pokoju nr 9. W pobliżu znajduje się kasa, dziennik podawczy oraz punkt poczty. Nowe umiejscowienie jest także wygodne dla osób niepełnosprawnych, mających do dyspozycji podjazd oraz bliskość wejścia głównego i parkingu. Na petentów czekają wyremontowane pomieszczenia, dostosowane do ich potrzeb.
Nowa siedziba Wydziału Komunikacji i Transportu. · fot. Starostwo Powiatowe
W nowej siedzibie Wydziału Komunikacji i Transportu można załatwić m.in. takie sprawy jak:
wydawanie praw jazdy krajowych i międzynarodowych
zatrzymanie, cofanie i przywracanie uprawnień,
wydawanie profilu PKK,
wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi
oraz sprawy związane z wydawaniem licencji i Ośrodków Szkolenia Kierowców tj.:
wydawanie licencji i wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego,
wydawanie zezwoleń wraz z wypisami na wykonywanie zawodu przewoźnika,
wydawanie zaświadczeń i wypisów z zaświadczeń na wykonywanie przewozów drogowych na potrzeby własne,
nadzór nad szkoleniem osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi,
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.