Wiadomości

  • 8 listopada 2014
  • wyświetleń: 4617

Nowa siedziba Wydziału Transportu

Wychodząc naprzeciw potrzebom interesantów oraz aby usprawnić system załatwiania spraw w Starostwie Powiatowym w Bielsku-Białej Wydział Komunikacji i Transportu został przeniesiony z III piętra na parter.

Począwszy od 2 listopada bezpośrednia obsługa klientów odbywa się na parterze budynku Starostwa Powiatowego, w pokoju nr 9. W pobliżu znajduje się kasa, dziennik podawczy oraz punkt poczty. Nowe umiejscowienie jest także wygodne dla osób niepełnosprawnych, mających do dyspozycji podjazd oraz bliskość wejścia głównego i parkingu. Na petentów czekają wyremontowane pomieszczenia, dostosowane do ich potrzeb.

Nowa siedziba Wydziału Komunikacji i Transportu.
Nowa siedziba Wydziału Komunikacji i Transportu. · fot. Starostwo Powiatowe


W nowej siedzibie Wydziału Komunikacji i Transportu można załatwić m.in. takie sprawy jak:
  • wydawanie praw jazdy krajowych i międzynarodowych
  • zatrzymanie, cofanie i przywracanie uprawnień,
  • wydawanie profilu PKK,
  • wydawanie zezwoleń na kierowanie pojazdami uprzywilejowanymi

oraz sprawy związane z wydawaniem licencji i Ośrodków Szkolenia Kierowców tj.:
  • wydawanie licencji i wypisów z licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego,
  • wydawanie zezwoleń wraz z wypisami na wykonywanie zawodu przewoźnika,
  • wydawanie zaświadczeń i wypisów z zaświadczeń na wykonywanie przewozów drogowych na potrzeby własne,
  • nadzór nad szkoleniem osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi,
  • ewidencja instruktorów,
  • rejestr przedsiębiorców prowadzących ośrodki szkolenia kierowców.


Godziny pracy pozostają bez zmian.

M. Wróbel / czecho.pl

źródło: Powiat Bielski

Reklama

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.