Praca Czechowice-Dziedzice Praca Czechowice-Dziedzice

czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

REKLAMA - BILLBOARD WIADOMOSCI

Wiadomości

  • 12 kwietnia 2015
  • wyświetleń: 1685

Nauczyciele z ZS "Silesia" w Dublinie

W dniach 29 marca do 4 kwietnia nauczyciele z Zespołu Szkół "Silesia" w Czechowicach-Dziedzicach, Magdalena Czarnecka i Tomasz Figura, uczestniczyli w szkoleniu w Dublinie w ramach projektu "Unowocześnienie metod nauczania przez wykorzystanie technologii informacyjnej, metod dynamizujących i rozwijających umiejętności społeczne uczniów" w programie Erasmus+ Mobilność kadry edukacji szkolnej.

Kurs "Digital Literacy for the Collaborative Classroom" poświęcony był różnorodnym narzędziom technologii informacyjnej, które mogą zostać wykorzystane w szkole. Nauczyciele rozwinęli swoje umiejętności w posługiwaniu się Prezi, Weebly czy narzędziami Google+ dla edukacji, ale poznali też szereg nowych narzędzi - platformę Schoology, Audacity, Quizlet, Tagxedo, Monkey jam, Goanimate i wiele innych.

Idea uczestnictwa w kursie miała ścisły związek z równoległym projektem realizowanym w szkole, "Być albo nie być... w świecie nowoczesnych technologii", którego uczestnicy - uczniowie i nauczyciele - zdobywają umiejętności w zakresie różnorodnych programów i aplikacji komputerowych. Umiejętności zdobyte przez nauczycieli z Dublinie zostaną w wykorzystane w czasie najbliższej wizyty krajów partnerskich w Polsce, a nawiązane kontakty międzynarodowe z nauczycielami z Chorwacji, Rumunii, Grecji, Cypru, Turcji i Czech dają szkole duże szanse na stworzenie nowego międzynarodowego projektu.

Zapraszamy na stronę internetową, która powstała podczas pobytu na kursie, jako końcowa prezentacja nauczycieli z Zespołu Szkół "Silesia": digidublin.weebly.com/

BM / czecho.pl, źródło: Zespół Szkół Silesia

REKLAMA - BANER POD ARTYKUŁEM

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.