Wiadomości
- 13 lutego 2016
- wyświetleń: 2972
Ankieta: któremu klubowi kibicujesz?
W ten weekend startuje Ekstraklasa. Niestety nasza gmina nie ma swojego reprezentanta w tej klasie rozgrywkowej ani w I lidze (mamy nadzieję, że do czasu! :) ). Mimo to postanowiliśmy zapytać Was, z jakim klubem z naszego województwa sympatyzujecie.
W Ekstraklasie występują cztery zespoły z naszego województwa, w I lidze kolejne trzy. O najwyższe laury grają: Podbeskidzie Bielsko-Biała, Górnik Zabrze, Ruch Chorzów czy Piast Gliwice, a o to, aby do nich dołączyć: GKS Katowice, Rozwój Katowice i Zagłębie Sosnowiec. Kluby lokalne znajdziemy (póki co!) w niższych klasach.
Przy okazji prezentujemy spoty promujące miasta poszczególnych klubów Ekstraklasy. Zostały one przygotowane przez firmę Ekstraklasa Live Park, dzięki ścisłej współpracy z każdą z miejscowości, gdzie rozgrywane są mecze.
- Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14.000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych - mówi Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park. - Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin - tłumaczy Serafin.
- Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego - mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. - Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy. W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność - dodaje Dariusz Marzec.
Przy okazji prezentujemy spoty promujące miasta poszczególnych klubów Ekstraklasy. Zostały one przygotowane przez firmę Ekstraklasa Live Park, dzięki ścisłej współpracy z każdą z miejscowości, gdzie rozgrywane są mecze.
- Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14.000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych - mówi Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park. - Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin - tłumaczy Serafin.
- Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego - mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. - Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy. W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność - dodaje Dariusz Marzec.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.