
Wiadomości
- 9 listopada 2016
- wyświetleń: 9918
Lidl zakończył swoją akcję. Koniec ze śmieciami w sklepach
Nie tak miał chyba wyglądać efekt działań marketingowych sieci Lidl Polska, która pewna jakości swoich produktów rozpoczęła pod koniec października akcję "Absolutna satysfakcja lub zwrot pieniędzy!". W sklepie można otrzymać zwrot pieniędzy, okazując paragon oraz opakowanie produktu. Jego zawartość może być częściowo zużyta lub spożyta. Klienci masowo wykorzystywali ten zapis regulaminu i przynosili do sklepu... puste opakowania produktów, za które otrzymywali zwrot pieniędzy. 8 listopada Lidl niespodziewanie zakończył akcję.

27 października sieć Lidl w Polsce rozpoczęła akcję "Absolutna satysfakcja albo zwrot pieniędzy". Klienci, którzy uznali, że jakość produktu nie spełniła ich oczekiwań, mogli odnieść je do sklepu i otrzymać pełny zwrot poniesionych kosztów. Akcja dotyczyła produktów spożywczych, chemicznych i kosmetyków.
Klienci masowo zaczęli przynosić do sklepów opakowania częściowo lub całkowicie zużytych bądź skonsumowanych produktów. Na kasach lądowały opakowania po papierze toaletowym, puste butelki po płynie do płukania ubrań, a nawet plastikowe opakowania po mięsie mielonym...
"Dantejskie" sceny zdarzały się w wielu marketach. Obsługa sklepu nie nadążała z realizacją reklamacji, przez co tworzyły się długie kolejki do kas. Zdarzały się także sytuacje, że nadmierna ilość zwrotów w sklepach prowadziła do tego, iż w kasach zaczynało brakować gotówki.
Akcja promocyjna Lidla miała zakończyć się 30 listopada, jednak ze względu na krytyczne komentarze sieć postanowiła zakończyć ją zdecydowanie wcześniej. - Podjęliśmy decyzję o zakończeniu z dniem 8 listopada 2016 r. promocji objętej "Zasadami zwrotów produktów marek własnych Lidla (artykułów spożywczych, chemicznych i kosmetyków)". Przyczyną tej decyzji są przypadki wykorzystywania promocji wbrew jej celom. Niemniej jednak chcielibyśmy podziękować wszystkim klientom, którzy testowali nasze marki własne i dzielili się z nami swoimi opiniami za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta - czytamy w oficjalnym komunikacie sieci Lidl.
Wszyscy klienci, którzy dokonali zakupów przed dniem zakończenia akcji, nadal mogą zwracać produkty do pierwotnego czasu zakończenia promocji, czyli 30 listopada.
ZOBACZ TAKŻE

Unia Europejska przedłuża zwolnienia z cła i VAT na pomoc dla ofiar wojny w Ukrainie

W Bielsku-Białej powstanie nowy sklep sieci IKEA. Otwarcie jeszcze w tym roku

W końcu dobre wiadomości z PG Silesia. Jest umowa sprzedaży węgla za 20 mln zł

Czechowicka firma strategicznym partnerem spółki z polskiego rynku rajdów samochodowych

Prima aprilisW Czechowicach-Dziedzicach będzie powstawać legendarny przysmak! Jest decyzja

Gorący tematDalszy ciąg sporu o halę w Międzyrzeczu Dolnym. Do sprawy odniósł się wójt Gminy Jasienica
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.