Firmy w czasie epidemii Firmy w czasie epidemii

czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

Wiadomości

  • 7 lutego 2020
  • wyświetleń: 584

Dlaczego warto pozycjonować swoją stronę firmową?

Materiał partnera:

Każdy współczesny przedsiębiorca wie, że do osiągnięcia sukcesu sprzedażowego potrzebna jest obecność w internecie. Zakłada więc stronę firmową i czeka na efekty - a ich ciągle brak. Dziś bowiem nie wystarczy jedynie posiadanie witryny internetowej, ale należy również zadbać o to, by internauci na nią trafiali. Gdy Twoja strona firmowa jest dobrze widoczna, potencjalni Klienci sami zaczynają Cię odwiedzać. Jak uzyskać taki efekt? Przydatne będzie pozycjonowanie witryny. Dziś przekażemy Ci trochę wiedzy na temat korzyści, które możesz wyciągnąć ze współpracy z profesjonalną agencją marketingową.

Dlaczego warto pozycjonować swoją stronę firmową?


Współczesny handel szybko przenosi się do internetu



Jak robi zakupy konsument XXI wieku? Wbrew temu, co widzimy na ulicach miast i w supermarketach, wcale nie krąży z wózkiem po sklepie. Według badania Gemius przeprowadzonego w 2019 roku już 62% internautów podczas zakupów nie rusza się z własnego fotela. Nie ma znaczenia, czy mieszkamy w mieście stołecznym Warszawa, czy w mniejszej miejscowości. Internet przejął rolę półek sklepowych, a zamiast taszczyć torby do bagażnika samochodu, czekamy na kuriera z dostawą. Coraz więcej ludzi kupuje w sieci nie tylko ubrania czy sprzęty elektroniczne, ale nawet kosmetyki, leki czy żywność. Nietrudno się więc domyślić, że firmy jak jeden mąż przenoszą swoją działalność do internetu i tam się reklamują. Zatem, jeżeli chcesz pozyskać jak największą liczbę Klientów, postaw na skuteczne pozycjonowanie stron. Dzięki temu ubiegniesz konkurencję i zanotujesz większe zyski.

Sprawdź, co możesz zyskać dzięki pozycjonowaniu



Głównym celem pozycjonowania jest umieszczenie strony jak najwyżej w wynikach wyszukiwania. Nie do końca trafne jest jednak myślenie, że na tym jego rola się kończy. Owszem, wysoka pozycja na liście Google jest ważna, gdyż to przez wyniki wyszukiwania trafiają do Ciebie internauci. Dodatkowymi profitami płynącymi z pozycjonowania strony przez specjalistów z Agencji AFTERWEB jest wzmocnienie Twojej marki na rynku, zbudowanie pozytywnego wizerunku firmy w oczach potencjalnych Klientów i zwiększenie jej rozpoznawalności. Twoją stronę odwiedzi więcej osób, a Ty będziesz miał świadomość, że działalność jest dobrze promowana w sieci. Zanim rozpoczniesz pozycjonowanie swojej strony, zwróć uwagę na to, by było ono realizowane zgodnie ze specyfiką reprezentowanej przez Ciebie branży. Znaczenie ma również lokalizacja: Warszawa będzie wymagała innego sposobu promocji, niż mała miejscowość na Podkarpaciu. Aby zatem mieć pewność, że pozycjonowanie stron okaże się owocne, dobrze jest zaangażować w nie profesjonalistów.

Powierz witrynę firmową wykwalifikowanym ludziom



Wielu właścicieli firm podejmuje się samodzielnego promowania strony w internecie. I chociaż teoretycznie zajęcie w ten sposób pierwszego miejsca w Google jest możliwe, to w praktyce wygląda to nieco inaczej. Jeżeli w Twojej firmie pracują specjaliści SEO z wieloletnim doświadczeniem, to możesz oddać stronę w ich ręce i ze spokojem popijać kawę, śledząc rosnące słupki popularności. Jeśli nie - lepiej będzie poprosić o pomoc na przykład Agencję AFTERWEB. Eksperci mają odpowiednią wiedzę oraz narzędzia, które pozwalają im na konkretne, i co najważniejsze, skuteczne reakcje na wszelkie zmiany algorytmów czy działania konkurencji. Dzięki temu możesz być pewien sukcesu swojej firmy na polu internetu.