Wiadomości

  • 10 kwietnia 2020
  • wyświetleń: 2687

Jak reklamować hotel czy pensjonat w social mediach?

Materiał partnera:

Żyjemy w czasach, w których prawie każda osoba posiada konto na portalach społecznościowych. Jesteśmy dzięki temu w stanie utrzymać stały kontakt z naszymi bliskimi, obserwować swoich idoli, być na bieżąco z ulubionymi markami czy najzwyczajniej w świecie - zapewnić sobie rozrywkę. Od kilku lat portale społecznościowe służą więc również do promocji firm i działalności, którymi się na co dzień zajmujemy. Nie ma się więc co dziwić, że przedsiębiorcy interesują reklamą w tych miejscach, zdając sobie sprawę z tego, że są one potężnym narzędziem. Pytanie tylko, czy ten potencjał będziemy potrafili odpowiednio spożytkować.

Początki Facebooka

Facebook to portal, który znamy już od 2004 roku. Po wejściu na nasz rynek zrobił ogromne wrażenie i szybko zdobył popularność. Był on niejako następcą dominującej wtedy Naszej Klasy, z której to ludzie zaczęli się na niego masowo przenosić. Portal, który miał służyć przede wszystkim do komunikacji i być następcą odchodzących do lamusa chatów, stał się oknem na świat dla wielu firm.

Jak promować stronę na Facebooku?



Facebook to platforma, dzięki której możemy założyć firmowy fanpage już w kilka minut. Jest to niesamowicie proste i nikt nie powinien mieć z tym problemu. Po opisaniu naszej działalności, wybraniu odpowiedniego działu i wrzuceniu atrakcyjnej szaty graficznej, możemy przejść dalej. Będziemy mogli wybrać sposób promocji, który oferuje nam serwis czyli reklamę naszej firmy, która będzie się wyświetlać w aktualnościach innych osób. Schody zaczynają się jednak z poprawnym prowadzeniem takich kampanii. Trzeba nie tylko obrać odpowiednią strategię, zaprojektować lejek konwersji, ale także odpowiednio skonfigurować reklamy, mierzyć ich skuteczność i je optymalizować - a to zadanie wymagające doświadczenia i wiedzy. Jeśli nie przeprowadzimy całego procesu poprawnie, może się okazać że reklama przepaliła budżet i nie przyniosła spodziewanych rezultatów.

Agencja social media

Jeśli chcemy uniknąć błędów w prowadzeniu kampanii płatnych, a także tworzyć angażujące treści "organiczne", które pomogą stworzyć wokół fanpage społeczność, możemy zgłosić się do agencji marketingowej czy agencji social media.

Agencja marketingowa Keep Going Group wie w jaki sposób nam pomóc w promocji i dotarciu do bardzo dużej liczby odbiorców. Specjaliści przygotują spójną strategię i przeprowadzą działania od A do Z, dbając o osiągnięcie celów reklamowych i kluczowych wskaźników. Agencja social media to gwarancja, że Twój profil facebookowy będzie prowadzony na najwyższym poziomie!

Reklama hotelu

Szczególnie na początku działalności, kiedy nasz biznes zaczyna raczkować, zastanawiamy się w jaki sposób wypłynąć w szybkim tempie na szerokie wody. Reklama hotelu, pensjonatu bądź gospodarstwa agroturystycznego może być obecnie bardzo prosta. Wszystko dzięki Facebookowi i Instagramowi. Te serwisy, to szansa na dotarcie do odbiorców, na uwadze których zależy nam najbardziej.

Blogger relations

Jednym ze skutecznych sposobów na wypromowanie naszej działalności jest współpraca ze znaną osobą, czyli z tak zwanym influencerem. Siła Instagrama i Facebooka jest na tyle duża, że coraz więcej osób decyduje się na współpracę z influencerami przebijając ich zasięgi na wzrost sprzedaży w swoim hotelu.

Chcesz skutecznie wypromować swój biznes? Sprawdź agencję marketingową Keep Going Group!
Więcej: http://keep-going.pl/marketing/