Wiadomości

  • 16 kwietnia 2020
  • wyświetleń: 1353

Jak dziś zdobyć dobre pozycje w Google? Fachowcy wyjaśniają: przede wszystkim myśl o użytkowniku Twojej strony!

Materiał partnera:

O tym, że warto zdobywać wysokie pozycje w wynikach organicznych Google, nie trzeba już nikogo przekonywać - wszyscy wszak korzystamy z tej wyszukiwarki nieustannie, toteż jej rola jest dla każdego oczywista. Na czym jednak polega ta walka? Czy bardziej powinno nam zależeć na spełnieniu kryteriów, które zastosowali jej twórcy, czy też wyjściu naprzeciw oczekiwaniom użytkowników? Tak naprawdę zawsze znaczenie miało jedno i drugie, obecnie jednak w dużej mierze oba cele bezpośrednio idą w parze!

Jak dziś zdobyć dobre pozycje w Google? Fachowcy wyjaśniają: przede wszystkim myśl o użytkowniku Twojej strony!


Algorytmy algorytmami, zadbaj o wygodę swojego klienta i zatrzymaj go!



Jak wiadomo już dość powszechnie, bezpowrotnie minęły czasy, gdy pozycjonowanie stron sprowadzało się do napisania tekstów i pozyskania ogromnej ilości dowolnych linków. Jedno i drugie zadanie wygląda dziś zupełnie inaczej, szczególnie złożoną stałą się jednak optymalizacja, z którą wiąże się konieczność zadbania o bardzo wiele szczegółów technicznych - m.in. dlatego po prostu nie opłaca się już wykonywać tych prac samemu - zostaw je fachowcom, dla których nie mają one tajemnic!

Niekiedy wymaga to gruntownej przebudowy witryny. Musi mieć m.in. odpowiednią strukturę i nawigację, szybko się ładować, bez problemu wyświetlać się na urządzeniach mobilnych i różnych proporcjach i wymiarach ekranów. Google wymaga w tym zakresie bardzo dużo - z czego to jednak wynika? Premiuje po prostu te strony, które są wygodne dla użytkowników. Także w ten sposób stają się więc one znacznie skuteczniejszym narzędziem sprzedażowym.

O użytkowniku i wrażeniach, jakie będą mu towarzyszyć podczas wizyty w naszym serwisie, warto nieustannie myśleć także z jeszcze jednego powodu - w zdobywaniu dobrych pozycji pomaga niski współczynnik odrzuceń. A zatem, nawet jeśli otwiera się on w mgnieniu oka, dbajmy o to, by miał czym zatrzymywać naszych gości. Atrakcyjne, absorbujące wartościowe treści to jeden z najważniejszych sposobów, a jednocześnie pozwalają one budować korzystny wizerunek firmy jako kompetentnych, zaangażowanych w swoją dziedzinę specjalistów. Przekonaj się, jak to ważne!

Korzystaj z pomocy specjalistów, którzy zajmą się każdym istotnym szczegółem



Jak przypominają specjaliści z firmy INSEO, choć zarysowane powyżej kwestie są niezwykle istotne i w każdym przypadku zadbanie o nie pomoże w pozycjonowaniu, na tym prace nad optymalizacją skończyć się nie mogą. Choć roboty Google w dużej mierze spoglądają na witryny oczyma użytkowników, to zaglądają też jednak i w takie miejsca, które są poza zasięgiem ich zainteresowania. Znajdą np. wszystkie błędy i zbędne znaczniki w kodzie! Nie należy też zapominać np. o czytelnej postaci adresów podstron - jest to istotne dla wyszukiwarki, a jednocześnie pomocne w poruszaniu się po witrynie.

M.in. dlatego bardzo ważne, jest, by wszystkimi pracami składającymi się na pozycjonowanie zajmował się doświadczony, fachowy zespół. Im bliżej szczytu listy wyników Google, tym bardziej zaciętą staje się walka o kolejne lokaty - trzeba więc wykorzystać każdy możliwy atut. Zadbaj o to, i zdobywaj klientów!