Wiadomości
- 23 lipca 2020
- wyświetleń: 1727
Co zrobić, aby kontakt z urzędnikiem był łatwiejszy?
Kontakt z urzędnikiem może być łatwiejszy. W jaki sposób? Wystarczy zarejestrować się w Rejestrze Danych Kontaktowych. Dzięki temu pracownik urzędu, zamiast wysyłać do nas pismo, będzie mógł po prostu zadzwonić lub wysłać maila.
Do tej pory, do RDK dołączyło ponad 3 500 000 Polaków. Przekazanie danych do RDK jest dobrowolne i bezpłatne. Ponadto, w każdej chwili można je zmienić lub usunąć.
Głównym celem usług udostępnionych w ramach Rejestru Danych Kontaktowych jest ułatwienie kontaktu urzędników z obywatelami. Dzięki RDK urzędy mogą z wyprzedzeniem informować obywateli np. o kończącym się terminie ważności paszportu lub dowodu osobistego, ale i o rozpatrzeniu złożonych wniosków o świadczenia (np. 500+).
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.