Praca Czechowice-Dziedzice Praca Czechowice-Dziedzice

czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

Wiadomości

  • 29 lipca 2020
  • wyświetleń: 536

Agencja e-commerce. Co to jest? Kiedy warto z niej skorzystać?

Materiał partnera:

E-commerce, albo inaczej e-handel, to nic innego jak sprzedaż prowadzona przez internet. W dzisiejszych czasach coraz mniej firm działa wyłącznie stacjonarnie. Nawet, jeśli sprzedaż odbywa się tylko w określonych punktach, przedsiębiorstwo musi reklamować swoje towary lub usługi przez internet, aby utrzymać się na wymagającym rynku. Tendencja ta zaostrzyła się ostatnio w wyniku pandemii koronawirusa. Firmy, które nie zdążyły na czas zadbać o swoją obecność w sieci, zmagają się teraz z poważnym kryzysem.

Wybór platformy e-commerce w dużej mierze decyduje o sukcesie sklepów internetowych.



Choćby wydawało Ci się, że działasz w dość ustandaryzowanej branży, Twoja firma nie jest taka jak wszystkie. Wyróżnia ją nie tylko sam asortyment, ale także organizacja pracy i indywidualne podejście do klientów. Z tego względu to naturalne, że kiedy decydujesz się na stworzenie sklepu internetowego, masz określone oczekiwania co do funkcjonalności. Stronę sklepu trzeba nie tylko stworzyć, ale też później na bieżąco aktualizować. Jeśli na samym początku zdecydujesz się na dobrą platformę e-commerce, dodawanie towarów i treści oraz obsługa zamówień będzie intuicyjna dla Ciebie i Twoich pracowników.

Kluczem do sukcesu w handlu elektronicznym jest pozycjonowanie. Niektóre platformy są świetnie przygotowane do działań w zakresie SEO, inne radzą sobie z tym zagadnieniem gorzej. Z tego względu nie warto tworzyć sklepu na bazie własnej intuicji. Lepiej skontaktować się z profesjonalną agencją e-commerce, która pomoże Ci ustrzec się przed błędami od samego początku.

Dlaczego potrzebujesz agencji e-commerce?



Niezależnie od tego, czy prowadzisz sprzedaż B2B (business-to-business), czy też B2C (business-to-customer) sam wybór platformy nie zapewni Ci wysokich obrotów. Możesz samodzielnie stworzyć sklep, umieścić w nim towary i pożegnać się z klientami już na starcie. Jeśli nie zadbasz o odpowiednią szatę graficzną i SEO, Twój sklep będzie przypominał budkę z lodami we wszystkich smakach... na samym środku pustyni.

Agencja e-commerce w pierwszej kolejności zadba o optymalizację kodu Twojej strony, aby przyspieszyć jej działanie i zlikwidować wszystkie komunikaty o błędach. Na tym etapie Twoja strona nie będzie już odstraszać brakiem profesjonalizmu. Następnie zatrudnieni w agencji copywriterzy stworzą na Twoją stronę treści, które nie tylko będą ciekawe dla użytkownika, ale i nasycone słowami kluczowymi. Dzięki temu Twój sklep znajdzie się wysoko w wynikach wyszukiwania popularnych wyszukiwarek internetowych i zacznie być odwiedzany przez dużą liczbę klientów.

Wisienką na torcie w działalności agencji jest grafika. Ten etap przypomina powieszenie w oknie sklepu atrakcyjnego szyldu i zmianę wystroju wnętrza jednocześnie. Twój sklep musi być ładny, by Twoim klientom było w nim miło. Oprawa nie może jednak odwracać uwagi od towarów. Z tego względu na pierwszym planie powinny się znaleźć profesjonalne zdjęcia produktów opatrzone opisami, które pozytywnie wpłyną na pozycjonowanie.



Mówiąc obrazowo, agencja e-commerce pomoże Ci przenieść Twój sklep z sieciowej Sahary na ruchliwy Manhattan. Dzięki takiej współpracy renoma Twojej marki wzrośnie i z łatwością przyciągniesz kupujących.