czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

Reklama - billboard wiadomości

Wiadomości

  • 26 października 2020
  • wyświetleń: 888

Czechowicki OPS uruchamia telefon wsparcia dla mieszkańców gminy

Mając na uwadze konieczność zapewnienia osobom doświadczającym kryzysu z powodu rozprzestrzeniania się wirusa Covid-19, Ośrodek Pomocy Społecznej uruchamia telefon wsparcia dla mieszkańców gminy Czechowice-Dziedzice

Ośrodek Pomocy Społecznej w Czechowicach
Czechowicki OPS uruchamia telefon wsparcia dla mieszkańców gminy · fot. www.ops.czechowice-dziedzice.pl


Dyżurujący specjalista jest przygotowany do udzielenia wsparcia w zakresie doznawanego kryzysu zarówno osobom dorosłym jak i dzieciom. Dyżur pełni psychoterapeuta Pani Eliza Budny. Ustalenie terminu konsultacji ze specjalistą jest możliwe pod nr telefonu 32 215 30 60 w następujące dni:
  • poniedziałki w godz. od 9:00 do 11:00
  • środy w godz. od 12:00 do 14:00
  • piątki w godz. od 13:00 do 15:00


Istnieje możliwość przeprowadzenia rozmowy na koszt Ośrodka. Jednocześnie czechowicki OPS informuje, że całodobową, bezpłatną pomoc psychologiczną świadczą także:
  • Podbeskidzki Ośrodek Interwencji Kryzysowej - tel. 33 814 62 21, 33 19288
,
  • Telefon Zaufania dla Osób Dorosłych w Kryzysie Emocjonalnym - 116 123

  • Ośrodek Interwencji Kryzysowej Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

tel.: 32 251 15 99, 32 257 14 82,
tel. komórkowe: 669 777 008, 601 158 007, 506 041 200, 506 041 100
(możliwy jest kontakt przez komunikator WhatsApp i wideo), a także mailowo: oik@mops.katowice.pl.
Dyżury psychologów i interwentów w godzinach 8.00-19.00, od poniedziałku do piątku. Telefon zaufania dla seniorów: 796 970 686, dostępny w godzinach 16.00-19.00, od poniedziałku do soboty.

mp / czecho.pl, źródło: OPS Czechowice-Dziedzice

Reklama - baner pod artykułem

Reklama - link rotacyjny

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.