Wiadomości
- 25 listopada 2020
- wyświetleń: 1938
Druk na koszulkach. Od czego zależy jakość nadruku na koszulkach firmowych?
Materiał partnera:
Koszulki firmowe przydają się nie tylko w sklepach. Z powodzeniem wykorzystują je ekipy fachowców budowlanych, kierowcy czy wielkie korporacje na wyjazdach integracyjnych. Nawet w firmach silnie sformalizowanych, w których obowiązuje z góry ustalony dress code, koszulki z nadrukiem mogą stanowić doskonały prezent dla klientów, zacieśniając relacje biznesowe.
Kupowaniu koszulek z logiem zawsze towarzyszy pewien stres. Ponieważ taka odzież jest wykonywana na zamówienie, nabywca zwykle nie ma szansy zapoznać się wcześniej z jej jakością. Mimo najlepszych intencji zdarza się, że osoba odpowiedzialna za zakup otrzymuje produkty, które nie nadają się do reprezentowania firmy. I zbiera za to zasłużoną reprymendę od szefa.
Co można zrobić, by uniknąć takiej sytuacji? Jeśli naprawdę zależy Ci na realizacji zamówienia na koszulki firmowe na najwyższym poziomie, postaw na fachowców. Nadruku na koszulkach nie wykona pierwsza lepsza drukarnia. Potrzeba do tego specjalistycznego sprzętu i sporej wiedzy. Z tego względu przed rozpoczęciem zakupów trzeba wykonać dokładne rozeznanie.
Koniecznie zapoznaj się z portfolio drukarni. Zobacz, co wyróżnia ją pośród konkurencji. Sprawdź, od ilu lat istnieje na rynku. Zorientuj się, jakie techniki nadruku oferuje. Czy jest to tylko druk cyfrowy? Czy firma realizuje także zlecenia na sitodruk, nadruk metodą folii flex i flock oraz haft komputerowy?
Przejrzyj też sklep i oceń różnorodność produktów, które się w nim znajdują. Jeśli obok koszulek znajdziesz w nim torby, krawaty, czapki i kubki z nadrukiem będzie to oznaczać, że masz do czynienia z naprawdę dobrze wyposażoną drukarnią. Dopiero wtedy złóż próbne zamówienie.
Dlaczego? Ponieważ jeśli dzianina będzie zbyt rozciągliwa, nawet najlepiej wykonany nadruk szybko się zniszczy.
Wyobraź to sobie w ten sposób. Druk na koszulkach można rozciągnąć do pewnego stopnia, w zależności od techniki, jaką go wykonano. Co stanie się, jeśli nie będzie miał stabilnej podstawy, a materiał będzie rozciągany podczas noszenia i prania? Pęknie. Ty tego nie chcesz, nie chce tego drukarnia, która dostarcza koszulki firmowe. Dlatego zainteresuj się materiałem, z którego wykonane będą koszulki i jego właściwościami.
Pamiętaj przy tym, że liczy się także komfort noszenia. Bluzy i koszulki z nadrukiem wykonane z naturalnej dzianiny bawełnianej zawsze będą bardziej praktyczne, niż t-shirty wykonane ze sztucznych włókien. Aby bawełna była wystarczająco stabilna, a przy tym miękka, gładka i łatwa do prasowania, warto zainwestować w materiały wykonane techniką ring-spun. Taki sposób przędzenia trwa kilkakrotnie dłużej, ale nadaje wykonanym z bawełny tkaninom i dzianinom odpowiednich właściwości.
O czym jeszcze warto pamiętać, zamawiając druk na koszulkach? Oczywiście kolor koszulki musi się pięknie komponować z Twoim drukowanym logo. Dobrze grając barwami możesz osiągnąć odmienne efekty, które będą budzić zupełnie inne skojarzenia.
Ważny jest także krój. Każdy człowiek ma swoje preferencje. O ile pracownikom możesz narzucić pewną jednolitość, warto dostosować koszulki firmowe pod oczekiwania klientów. Jedni będą preferować koszulki polo, inni najlepiej czują się w t-shirtach z dekoltem v-neck lub w popularnych bokserkach bez rękawów.
Inwestując w różnorodność, lepiej dopasujesz potencjalny prezent do klienta. A tym samym sprawisz mu większą radość, co jest korzystne dla Twojej firmy.
Jakość druku na koszulkach zależy od doświadczenia drukarni.
Co można zrobić, by uniknąć takiej sytuacji? Jeśli naprawdę zależy Ci na realizacji zamówienia na koszulki firmowe na najwyższym poziomie, postaw na fachowców. Nadruku na koszulkach nie wykona pierwsza lepsza drukarnia. Potrzeba do tego specjalistycznego sprzętu i sporej wiedzy. Z tego względu przed rozpoczęciem zakupów trzeba wykonać dokładne rozeznanie.
Koniecznie zapoznaj się z portfolio drukarni. Zobacz, co wyróżnia ją pośród konkurencji. Sprawdź, od ilu lat istnieje na rynku. Zorientuj się, jakie techniki nadruku oferuje. Czy jest to tylko druk cyfrowy? Czy firma realizuje także zlecenia na sitodruk, nadruk metodą folii flex i flock oraz haft komputerowy?
Przejrzyj też sklep i oceń różnorodność produktów, które się w nim znajdują. Jeśli obok koszulek znajdziesz w nim torby, krawaty, czapki i kubki z nadrukiem będzie to oznaczać, że masz do czynienia z naprawdę dobrze wyposażoną drukarnią. Dopiero wtedy złóż próbne zamówienie.
Materiał, z jakiego wykonano t-shirt, musi nadawać się pod nadruk.
Dlaczego? Ponieważ jeśli dzianina będzie zbyt rozciągliwa, nawet najlepiej wykonany nadruk szybko się zniszczy.
Wyobraź to sobie w ten sposób. Druk na koszulkach można rozciągnąć do pewnego stopnia, w zależności od techniki, jaką go wykonano. Co stanie się, jeśli nie będzie miał stabilnej podstawy, a materiał będzie rozciągany podczas noszenia i prania? Pęknie. Ty tego nie chcesz, nie chce tego drukarnia, która dostarcza koszulki firmowe. Dlatego zainteresuj się materiałem, z którego wykonane będą koszulki i jego właściwościami.
Pamiętaj przy tym, że liczy się także komfort noszenia. Bluzy i koszulki z nadrukiem wykonane z naturalnej dzianiny bawełnianej zawsze będą bardziej praktyczne, niż t-shirty wykonane ze sztucznych włókien. Aby bawełna była wystarczająco stabilna, a przy tym miękka, gładka i łatwa do prasowania, warto zainwestować w materiały wykonane techniką ring-spun. Taki sposób przędzenia trwa kilkakrotnie dłużej, ale nadaje wykonanym z bawełny tkaninom i dzianinom odpowiednich właściwości.
Koszulki z nadrukiem DTG jako odzież robocza i gadżet reklamowy.
O czym jeszcze warto pamiętać, zamawiając druk na koszulkach? Oczywiście kolor koszulki musi się pięknie komponować z Twoim drukowanym logo. Dobrze grając barwami możesz osiągnąć odmienne efekty, które będą budzić zupełnie inne skojarzenia.
Ważny jest także krój. Każdy człowiek ma swoje preferencje. O ile pracownikom możesz narzucić pewną jednolitość, warto dostosować koszulki firmowe pod oczekiwania klientów. Jedni będą preferować koszulki polo, inni najlepiej czują się w t-shirtach z dekoltem v-neck lub w popularnych bokserkach bez rękawów.
Inwestując w różnorodność, lepiej dopasujesz potencjalny prezent do klienta. A tym samym sprawisz mu większą radość, co jest korzystne dla Twojej firmy.