czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

Wiadomości

  • 21 kwietnia 2021
  • wyświetleń: 495

Skuteczne kampanie na facebooku

Materiał partnera:

Skuteczna kampania na facebooku jest skuteczną wtedy gdy wykupi się reklamę płatną w odpowiednim momencie. Mowa tu dokładnie o tym, że kampania na fb powiązana z promocją nowej marki roweru musi być powiązaną z początkiem tego rowerowego sezonu. W praktyce oznacza to wystartowanie z kampanią w drugiej połowie marca, bo właśnie wtedy śnieg znika, a ludzie wyciągają swoje rowery, po to by je przyszykować lub po to by je naprawić. Czasami taka naprawa jest nie opłacalną i dlatego właśnie niektórzy wymieniają wtedy swój atrakcyjny w sensie wizualnym rower na nowy i równie trwały, co poprzedni, po to by czerpać frajdę z tego początku sezonu rowerowego, a skuteczna reklama na fb ma ich przekonać do wymiany roweru na nowy.

Czym jest skuteczna reklama na fb?



Dla niektórych z nas skuteczna reklama na fb tkwi jedynie w tej znacznej ilości wyświetleń, ale to także trafianie do ludzi z przekazem. Mowa tu dokładnie o tym, że sklep rowerowy powinien być też powiązany z blogiem na fb, a reklama na tym blogu może być filmem ukazującym pewne prawdy dotyczące ram rowerowych. W filmie tym powinny się pojawić wskazówki odnośnie tego jak rozpoznać to nadmierne zużycie ramy, bo takie nadmierne zużycie dyskwalifikuje konkretny rower z dalszej eksploatacji. Marketing na facebooku musi być powiązany z tymi prawdziwymi danymi, bo wtedy staje się skutecznym i co równie istotne potencjalnemu klientowi trzeba przedstawić też rozwiązanie jego problemu w tej ciekawej formie. Rozwiązaniem tym może być kompletnie nowy rower z alufelgami, który na dokładkę jest także opcją bardzo atrakcyjną cenowo. Ludzie bardzo często chwytają tego typu reklamy, bo wielu z nas ze względu na masę obowiązków nie chce zajmować się przeszukiwaniem sieci tylko po to, by odnaleźć coś ciekawszego.

Czy długo wypada wykupywać płatne reklamy na fb?



Kampania na fb zasadniczo nie może się kończyć, bo im popularniejszy jest dany sklep internetowy tym więcej ma zamówień, choć czasami można tak jakby bazować na już zdobytej popularności, czyli nie zwiększać tej ilości lajków przez jakiś czas, po to by się przekonać, co faktycznie dają nam te lajki, które już są nabite. Warto też od czasu do czasu nieco modyfikować tę grupę odbiorców danej płatnej reklamy, bo to może zwiększyć sprzedaż produktów takich jak rowery i części do tych markowych i atrakcyjnych rowerów. Takie kombinacje czasami nie dają upragnionych efektów, ale trzeba dalej próbować i to z wielu przyczyn, choćby ze względu na to, że ze znacznej ilości prób można wyciągnąć bardzo wiele istotnych wniosków.