Wiadomości

  • 10 sierpnia 2021
  • wyświetleń: 596

Konferencja firmowa online? Nic prostszego!

Materiał partnera:

Podczas gdy firmy w erze cyfrowej zawsze używały środków do łączenia się i komunikowania ze zdalnymi pracownikami i klientami, pandemia Covid-19 stała się wielkim katalizatorem wzrostu wykorzystania platform do wirtualnych spotkań. W czasach dystansu społecznego, firmy polegają na tych platformach, aby pozostać w kontakcie, wymieniać informacje i współpracować, aby utrzymać płynność i spójność operacji w tym niepewnym czasie.

Konferencja firmowa online? Nic prostszego!


Czym jest konferencja biznesowa online?



Organizacja konferencji online zwana również wirtualną konferencją, to metoda komunikacji, która pozwala wielu stronom spotkać się i współdziałać w tej samej przestrzeni bez fizycznej obecności. Za pośrednictwem urządzeń elektronicznych, takich jak Internet, projektory (w przypadku dużych zespołów), niezawodne źródła dźwięku, laptopy, tablety, kamery internetowe itp., pracownicy firmy i osoby na wyższych stanowiskach mogą komunikować się ze sobą za pomocą różnych platform spotkań wirtualnych.

Organizacja konferencji online



Stosunkowo łatwo jest zebrać grupę różnych prezenterów, zaplanować ich webinaria na kilka dni i nazwać to wirtualną konferencją. Problem z tym podejściem polega na tym, że sesje są zwykle tylko luźno powiązane, uczestnicy mają tendencję do wybierania, a w końcu, bardzo mało prawdziwej nauki dzieje.

Jeśli chcesz dostarczyć prawdziwą wartość i wpływ, kiedy organizujesz wirtualną konferencję - i w rezultacie zachęcić swoich uczestników do powrotu na kolejne oferty - musisz włożyć wysiłek w " tworzenie" doświadczenia w sposób, który pomaga wydobyć wartość treści w taki sam sposób, jak dobrze zorganizowana wystawa w muzeum znacznie zwiększa wartość obiektów na wystawie.

Najlepsze platformy do wirtualnych spotkań



Skype

Konferencja firmowa online nie może się odbyć bez Skype'a. Łatwa w użyciu aplikacja, która pozwala na połączenie się z pojedynczą osobą lub grupą osób. Jest to dobrze znana platforma, na której wielu uczestników spotkań najprawdopodobniej ma już osobiste konta do korzystania z usług. Aplikacja Skype nie wiąże się z żadnymi kosztami połączeń międzymiastowych, ale jest podatna na problemy z wyświetlaniem dźwięku i obrazu, opóźnienia w buforowaniu i porzucanie połączeń.

Slack

Slack pomaga łączyć członków zespołu ze sobą za pomocą narzędzi do przesyłania wiadomości, regulowanych powiadomień i jest wyposażony w wiele funkcji biurowych. Dzięki niezawodnym funkcjom przesyłania wiadomości dostosowanym do pracowników, ruch e-mail między pracownikami jest mniejszy. Korzystanie z tej usługi kosztuje 8 dolarów za osobę lub 15 dolarów za miesiąc.

Google Hangouts

Niedroga platforma, która oferuje narzędzia do wykonywania połączeń telefonicznych, korzystania z komunikatorów internetowych, które łączą się z maksymalnie 10 osobami, oraz wideokonferencji. Jeśli używasz Google, czyli praktycznie każdy, ta platforma jest już zainstalowana w narzędziach Google, takich jak Gmail. Inną fajną funkcją Google Hangouts jest to, że rozmowy wideo mogą być przesyłane strumieniowo w czasie rzeczywistym na YouTube.

Zoom

Na tej platformie firmy mogą nie tylko organizować wirtualne spotkania, ale także prowadzić seminaria szkoleniowe, webinaria itp. Podczas spotkań Zoom, użytkownicy mogą jednocześnie dzielić się wiadomościami i dokumentami za pomocą narzędzia czatu Zoom. Podstawowy plan ze spotkaniem Zoom jest darmowy i oferuje nieograniczoną liczbę spotkań z 40-minutowym limitem czasowym dla każdego z nich.

GoToMeeting

Ta platforma oferuje narzędzia, które obejmują komunikację między członkami zespołu, transkrypcje dialogów dla wideo oraz regulowane ustawienia zespołu. Korzystając z GoToMeeting, firmy mogą prowadzić spotkania nawet z 100 osobami, w tym uczestniczyć i prowadzić spotkania za pomocą smartfonów.

Treść jest królem



Prawdziwe serce dobrego wirtualnego wydarzenia online leży w treści i sposobie opowiadania. Biorąc pod uwagę, że uczestnicy spotkania mogą oglądać je zdalnie, ważniejsze niż kiedykolwiek jest stworzenie takiego doświadczenia, które przykuje i utrzyma ich uwagę.

Jak w przypadku każdego innego wydarzenia, efektowne wideo otwierające natychmiast nada ton spotkaniu. Potężne elementy fabularne pozwolą Twoim widzom nawiązać emocjonalną więź z członkami zespołu, klientami lub społecznościami, którym służą.