Wiadomości

  • 1 maja 2022
  • wyświetleń: 683

Otwieramy małą firmę - na jakie formy reklamy warto postawić?

Materiał partnera:

Prowadzenie małej firmy zdecydowanie wymaga tego, aby w nią inwestować, zarówno odpowiednią ilość pieniędzy, jak również czasu. Jeżeli chcemy, aby przynosiła dochód, również powinniśmy zastanowić się nad odpowiednią formą reklamy. Małe firmy najczęściej działają lokalnie, dlatego potrzebują spersonalizowanych działań reklamowych, dzięki którym po prostu zwiększą rozpoznawalność. Jedną z ciekawych i praktycznych form jest reklama na samochodzie.

Silesia


Dlaczego reklama na samochodzie jest popularna?



Prowadząc małą firmę, musimy dobrać takie rozwiązania reklamowe, które z jednej strony nie będą nas dużo kosztować, z drugiej zaś będą trwałe, z trzeciej - przyniosą jak największą ilość kontaktów. Reklama na samochodzie jest jedną z najbardziej popularnych form reklamy małych i średnich firm. Stosuje się ją, gdyż przynosi bardzo dobre efekty, a dodatkowo jest całodobowa.

Auto to doskonała powierzchnia reklamowa, która może być aktywna przez całą dobę. Po pierwsze przekazujemy informacje reklamowe, gdy pojazd się porusza, po drugie również wtedy, gdy stoi zaparkowany. Trzeba też przyznać, ze tak forma reklamy to jednorazowy wydatek.

Kto zajmuje się reklamą na samochodach?



Kompleksową reklamą na samochodach mogą zajmować się różne podmioty, wśród których można wymienić:
  • agencje reklamowe,
  • freelancerów od reklamy,
  • drukarnie wielkoformatowe.


Kluczem jest odpowiednie przygotowanie auta, a także wydruku. W tym celu korzysta się z profesjonalnego druku wielkoformatowego.

Reklama powinna oczywiście zawierać nazwę firmy, dane kontaktowe, adres strony internetowej. Bardzo często zdarza się, że chcąc uzyskać dobry efekt, obklejamy całe auto. Trzeba to jednak zrobić umiejętnie, aby efekt był trwały, a karoseria nie została uszkodzona.

Jakie jeszcze reklamy, oprócz reklamy na samochodach?

W małej firmie liczą się przemyślane rozwiązania reklamowe. Gdy chcemy wykorzystać na przykład druk wielkoformatowy, warto postarać się o przygotowanie:
  • banerów reklamowych,
  • plakatów informacyjnych,
  • naklejek na szyb,
  • nadruków na folii lub na plandekach.


Popularne są również wszelkiego rodzaju ulotki reklamowe, roll-upy, nadruki na ubraniach, wszelkiego rodzaju gadżety z nadrukiem np. na długopisach czy kalendarzach. Warto pomyśleć również o spersonalizowanej na lokalny rynek reklamie w internecie, głównie w mediach społecznościowych, a także w lokalnej prasie.

Choć oczywiście wiele zależy od branży, w której działamy, tego rodzaju działania zdecydowanie będą najlepsze.