czecho.pl - medium nr 1 w Czechowicach-Dziedzicach

Wiadomości

  • 26 maja 2022
  • wyświetleń: 258

Konferencje medyczne Szczyrk

Materiał partnera:

Konferencje medyczne, spotkania naukowe czy sympozja to wydarzenia, które powinny stać na wysokim poziomie. W końcu w jednym miejscu spotykają się specjaliści w swoim fachu, by dzielić się wiedzą, doświadczeniem i podnosić kompetencje. Standard tego typu wydarzeń warunkuje szereg czynników, takich jak: lokalizacja, jakość obsługi i ogólne przygotowanie, w tym dodatkowe atrakcje. Dlatego też, jeśli chcesz, by wydarzenie spełniało najwyższe standardy, polecamy wybrać wyjątkową lokalizację, jaką jest np. Szczyrk. A w kwestiach organizacyjnych zdać się na usługi hotelu oferującego pakiety dla biznesu.

Konferencje medyczne Szczyrk


Szczyrk - idealne miejsce na organizację konferencji medycznej



Szczyrk to jeden z popularniejszych górskich kurortów wypoczynkowych obfitujący w masę atrakcji (do dyspozycji odwiedzających są zarówno ogólnodostępne, jak i hotelowe rozrywki). Niemniej ze względu na rozbudowaną infrastrukturę okołoturystyczną, która coraz mocniej rozwija się w segmencie biznesowym, jest także doskonałym miejscem na organizację takich wydarzeń jak konferencje medyczne. Szczyrk leży w wyjątkowej lokalizacji, w dolinie rzeki Żylicy, między dwoma masywami górskimi: Skrzycznem i Klimczokiem. Takie usytuowanie gwarantuje widoki na piękną górską panoramę. Co więcej, miejscowość leży niemal w centralnej części Beskidu Śląskiego, zatem w pół godziny do godziny jazdy samochodem można do niego dotrzeć z Bielska-Białej, Ustronia czy Wisły. Jego położenie można więc uznać za strategiczne. Poza tym na jego terenie funkcjonuje sporo miejsc idealnie przystosowanych pod obsługę eventów i oficjalnych spotkań, a przodują w nich zwłaszcza hotele.

Konferencje medyczne w hotelu - dlaczego warto?



Organizacja konferencji medycznej to spore przedsięwzięcie. Toteż warto ułatwić sobie zadanie na tyle, na ile to możliwe, i oddelegować część obowiązków. Jak to zrobić? Najlepiej skorzystać z oferty hoteli w zakresie wynajmu sali i pomocy w obsłudze wydarzenia. Rozwiązanie jest wygodne, pozwala zaoszczędzić sporo czasu (a i niejednokrotnie pieniędzy!) oraz zapewnić prestiż. Przyjrzyjmy się bliżej temu, co zwykle obejmuje taka usługa.

Główny trzon oferty to możliwość wynajmu sali wyposażonej w sprzęt multimedialny, na który składają się m.in. ekrany, rzutniki, oświetlenie, nagłośnienie. Przeważnie do dyspozycji jest kilka pomieszczeń różnej wielkości. Np. czterogwiazdkowy Hotel Meta w Szczyrku umożliwia wynajęcie jednej z czterech sal o powierzchni od 42 m2 do 128 m2, w której może przebywać od 24 do 180 osób, albo Centrum Kongresowego, w którym można realizować wydarzenia na ok. 400 osób. Sale są nowocześnie wykończone, klimatyzowane i charakteryzują się dobrą akustyką.

W pomieszczeniach można zastosować jeden z trzech układów krzeseł: w formie widowni, ze stołem konferencyjnym oraz z pojedynczymi stolikami i tym samym dopasować ich ułożenie do charakteru spotkania. Co do Centrum Konferencyjnego - to ogromne pomieszczenie ze sceną, które za pomocą mobilnych, dźwiękoszczelnych ścian można podzielić na trzy mniejsze, każde z niezależnym systemem multimedialnym. To rewelacyjny patent, który pozwala prowadzić trzy panele dyskusyjne/wykłady jednocześnie.

Ponadto możliwe jest zamówienie dla gości śniadań i obiadokolacji w formie bufetu lub serwowanych oraz zarezerwowanie pokoi noclegowych. Dzięki temu, że wszystko jest na miejscu, zakres spraw, których trzeba dopilnować, zostaje ograniczony do minimum. Zmniejsza się też odpowiedzialność, bo jej część leży po stronie obsługi.

Biorąc pod uwagę powyższe aspekty, organizacja konferencji w hotelu jest rozsądnym i bardzo korzystnym rozwiązaniem. Jeśli dodamy do tego wyjątkową lokalizację obiektu, możemy być pewni, że wydarzenie spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających uczestników.