Wiadomości

  • 3 lipca 2022
  • wyświetleń: 503

Najlepsza reklama dla obiektów turystycznych? Potykacz reklamowy!

Materiał partnera:

Promowanie usług to bardzo ważny aspekt prowadzenia biznesu. Potencjalnych nabywców trzeba przecież poinformować o swojej ofercie. Ten temat przykuwa uwagę zwłaszcza właścicieli lokali usługowych w miejscowościach turystycznych, gdzie konkurencja jest szczególnie liczna. Proponujemy jednak rozwiązanie, które stanowi niedrogi, a efektywny sposób reklamy - potykacz OWZ!

Linkhouse


Rama OWZ - prosta obsługa, zaskakujące efekty


Potykacze reklamowe to jeden z rodzajów nowoczesnych stojaków, które możemy spotkać, przechadzając się ulicami miast. Nietrudno je rozpoznać ze względu na charakterystyczną budowę. Składają się bowiem z dwóch tablic połączonych ze sobą w górnej części. Całość tworzy więc kształt literki "A". Istnieje wiele rodzajów potykaczy, np. potykacz z tablicą kredową czy też potykacz OWZ. Sama rama OWZ będąca częścią takiego stojaka, to jedna z ramek służących do prezentacji obrazów i plakatów. Działa na zasadzie ramy zatrzaskowej (otwórz-włóż-zamknij) i pozwala na szybką i prostą wymianę grafiki. Jest więc idealnym wyborem do miejsc, w których przekaz reklamowy powinien być na bieżąco zmieniany i dostosowywany do aktualnej sytuacji. Właśnie takimi dynamicznymi zmianami charakteryzuje się sezon wakacyjny, kiedy to szybko powstają nowe trendy w ubiorze, sztuce, a także i w reklamie.


Potykacz OWZ jako nośnik reklamy wizualnej


Rama OWZ może być używana samodzielnie lub stanowić część potykacza. W formie stojaka umieszcza się takie reklamy zwykle na zewnątrz lokalu. Ulokowanie ich w ten sposób pozwala na dotarcie do dużej liczby odbiorców. Z tego względu po potykacze sięgają tak chętnie właściciele restauracji położonych na ryneczkach i deptakach. Potykacz OWZ postawiony przed wejściem do lokalu lub w ogródku oddziałuje na zmysł wzroku, przykuwając uwagę spacerujących licznie turystów już z daleka. Warto też, aby sam przekaz reklamowy był kreatywny. Może być to chwytliwy slogan lub ciekawie napisany opis oferty danej firmy. Tego typu stojaki najlepiej zapadają w pamięć, a co więcej, czasami nawet zyskują popularność w mediach społecznościowych. Wystarczy, że którykolwiek z klientów umieści w sieci zdjęcie grafiki, a inne osoby zaczną je u siebie udostępniać. Dzięki temu reklama pomyślana pierwotnie jako tradycyjna, stanie się również elementem ważnego dla obiektów turystycznych marketingu internetowego.


Zainwestuj w potykacz OWZ i daj się zauważyć klientom!


Potykacz OWZ to więc sposób na prostą w obsłudze, ale naprawdę efektowną reklamę. Kolejną zaletą tego rozwiązania jest fakt, że tego typu stojak można zakupić w przystępnej cenie. Nie trzeba więc ponosić kosztów ogromnej, przewidzianej na szeroką skalę kampanii reklamowej, by zainteresować potencjalnych klientów i wyróżnić na tle branżowej konkurencji. Wystarczy dobrej jakości rama OWZ, odpowiednie ulokowanie reklamy oraz odrobina inwencji twórczej w projektowaniu grafiki, by Twój lokal usługowy stał się najpopularniejszy w okolicy!