Wiadomości

  • 28 czerwca 2023
  • wyświetleń: 434

Jak wybrać bluzę reklamową dla firmy?

Materiał partnera:

Ubrania reklamowe z logo firmy to świetny sposób, by wyróżnić się wśród konkurencji. A do tego zadbać o pozytywne skojarzenia z marką wśród klientów - nie tylko obecnych, ale także tych potencjalnych. Warto postawić zwłaszcza na bluzy reklamowe z logo firmy, które będą zapewniać reklamę przedsiębiorstwu przez dłuższy czas. Oczywiście pod warunkiem, że wybierzesz odpowiedni model oraz sposób znakowania. Jak tego dokonać? Sprawdź, o czym musisz pamiętać!

jak wybrac bluze reklamowa


Jaki typ bluzy wybrać?



Bluza reklamowa powinna być użyteczna dla obdarowanej osoby. Dzięki temu podarunek będzie często używany - a to przecież główne założenie tego typu odzieży. Najlepiej więc zdecydować się na popularne fasony, zgodne z panującymi obecnie trendami.

Jeśli Twoja firma ma sporo wspólnego z aktywnością fizyczną bądź kieruje swój przekaz do młodzieży, najlepszym pomysłem będą funkcjonalne bluzy z kapturem. Najbardziej uniwersalne są bluzy zasuwane zamkiem błyskawicznym.

Kiedy jednak zależy Ci na nieco bardziej poważnym wizerunku, lepiej sprawdzą się bluzy proste, przypominające sweter. Wejdź na https://sklep-logos.pl/bluzy-reklamowe - znajdziesz tam szeroki wybór fasonów, które na pewno przypadną Ci do gustu.

Jak oznakować bluzę reklamową?



Najważniejszym elementem bluzy reklamowej jest jej znakowanie. To dzięki niemu będzie kojarzona z Twoją firmą. Najpopularniejszą opcją jest umieszczenie na ubraniu logo przedsiębiorstwa. Jeżeli zależy Ci na promowaniu konkretnej marki czy produktu, możesz także umieścić na ubraniu ich nazwę.

Trzeba wybrać również odpowiednią metodę znakowania. Ważna będzie zwłaszcza wytrzymałość - by logo Twojej firmy wychodziło bez szwanku z prania. Najbardziej trwałe są logotypy wykonywane haftem komputerowym. To wzory właściwie nie do zdarcia, nie blakną ani się nie kruszą. Do tego takie znakowanie wygląda bardzo prestiżowo.

Jeżeli jednak Twoje logo jest bardziej skomplikowane, musisz zdecydować się na inną metodę. Najbardziej opłacalny przy dużych zamówieniach może być sitodruk, więcej efektów kolorystycznych zapewni jednak nadruk termotransferowy. Duże i skomplikowane grafiki odwzoruje druk cyfrowy DTG, ale to nieco mniej wytrzymałe znakowanie.

W którym miejscu umieścić logo firmy?



Przy zamówieniu bluzy z logo trzeba też zadbać o odpowiednią ekspozycję firmowego emblematu. Z jednej strony musi być dobrze widoczny, z drugiej nie może być główną treścią ubrania - nikt nie będzie chciał nosić bluzy z olbrzymim logo firmy.

Najlepsze będzie niewielkie logo umieszczone w widocznym miejscu. Zwykle najlepiej sprawdzają się bluzy z logo na piersi. Najczęściej nadruk lub haft pojawia się na lewej stronie, mniej więcej na wysokości serca. Możesz też zdecydować się na nazwę firmy na rękawie bluzy.

Podsumowanie: o czym pamiętać przy wyborze bluzy reklamowej z logo?



Bluza reklamowa z logo firmy może być strzałem w dziesiątkę, jeśli odpowiednio wybierzesz fason, metodę znakowania i lokalizację firmowych emblematów. Najlepiej stawiać na to, co aktualnie popularne - wybieraj więc spośród modnych fasonów. Technikę znakowania dobierz pod kątem wytrzymałości logo. W pierwszej kolejności warto rozważyć haft komputerowy lub sitodruk. Logo zwykle umieszcza się na lewej piersi.