Wiadomości

  • 25 lutego 2010
  • wyświetleń: 1416

Poszukują pomocy u rzecznika

Podczas ostatniej sesji Rady Powiatu Irena Krzanowska przedstawiła informację o pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów na temat działalności w 2009 roku.

Do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Bielsku-Białej w 2009 roku wpłynęło 2049 zgłoszeń konsumenckich. Ponadto, rzecznik udzielił 1177 porad telefonicznych, 661 porad bezpośrednich, skierował 115 interwencji pisemnych do przedsiębiorców, udzielił 96 porad e-mailowych.

Problemy najczęściej dotyczyły reklamacji obuwia, usług telekomunikacyjnych, sprzętu RTV i AGD, usług bankowych, internetowych, umów zawieranych poza lokalem przedsiębiorstwa. Rzecznik prowadził również edukację konsumencką w szkołach gimnazjalnych. Spośród załatwianych spraw 359 zgłoszeń było od mieszkańców Powiatu Bielskiego, a 412 z miasta Bielska-Białej.

aka / czecho.pl, źródło: Powiat

Reklama

Komentarze

Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.