
Rozrywka
- 15 maja 2003
- wyświetleń: 1275
Wstąp do Unii
W piątek, 9 maja, w ZSTiL uczniowie oraz nauczyciele głosowali nad najlepszymi plakatami, które zachęcały do przystąpienia naszego kraju do Unii Europejskiej. Plakaty wykonali uczniowie czterech klas w ramach szkolnego konkursu.
Uczniowie głosowali na najlepsze prace, wystawione w szkolnej auli.
- Przygotowano 31 plakatów, które w większości wykonane były grupowo, były tylko dwie prace indywidualne - wyjaśnia Magda Wróbel, czuwająca wraz z koleżanką Moniką Kurowską nad prawidłowym przebiegiem głosowania. Ogólnie oddano 302 głosy, najwięcej 91 otrzymała grupowa praca: Anny Węglarz, Urszuli Fiedor, Ilony Kurpas oraz Grażyny Cieślar z klasy 3 LTa.
Najlepsze propagatorki przystąpienia naszego kraju do UE otrzymały nagrody książkowe. Konkurs przygotowała nauczycielka Anna Wrzoł.
KaP
Uczniowie głosowali na najlepsze prace, wystawione w szkolnej auli.
- Przygotowano 31 plakatów, które w większości wykonane były grupowo, były tylko dwie prace indywidualne - wyjaśnia Magda Wróbel, czuwająca wraz z koleżanką Moniką Kurowską nad prawidłowym przebiegiem głosowania. Ogólnie oddano 302 głosy, najwięcej 91 otrzymała grupowa praca: Anny Węglarz, Urszuli Fiedor, Ilony Kurpas oraz Grażyny Cieślar z klasy 3 LTa.
Najlepsze propagatorki przystąpienia naszego kraju do UE otrzymały nagrody książkowe. Konkurs przygotowała nauczycielka Anna Wrzoł.
KaP
ZOBACZ TAKŻE

Gorący tematCzechowiczanka w finale konkursu Polska Miss Nastolatek Województwa Śląskiego 2025!

[FOTO] Za nami 6. edycja Międzyszkolnego Konkursu Przyrodniczego "Omnibus"

Konkurs fotograficzny "Najpiękniejsze zakątki Czechowic-Dziedzic i okolic"

Gorący temat[FOTO] Za nami XXV Powiatowe Spotkania Amatorskich Grup Artystycznych

[FOTO] "Pędzlomania, czyli zmalujmy coś". Poznaliśmy rozstrzygnięcie 6. edycji konkursu

[FOTO] Sukces młodych druhów OSP Bronów i OSP Ligota. Wygrali powiatowy etap konkursu
Komentarze
UWAGA - do 18 maja do godz. 21:00 trwa cisza wyborcza. W tym czasie zabronione są wszelkie formy agitacji wyborczej.