
Wiadomości
- 3 września 2014
- wyświetleń: 4522
Centrala alarmowa PIM i PWiK
W poniedziałek 1 września na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice uruchomiona została nowa centrala - dyspozytornia, dla zgłaszania awarii sieci wodociągowej i kanalizacyjnej.
Z inicjatywy Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach oraz z uwagi na liczne wnioski mieszkańców, dyspozytornia będzie przyjmować wszystkie zgłoszenia dotyczące zdarzeń awaryjnych na sieciach wodno-kanalizacyjnych na terenie całej gminy, niezależnie od tego czy są one administrowane przez Przedsiębiorstwo Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. (PIM), czy też przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Czechowicach-Dziedzicach Sp. z o.o. (PWiK).
- Inicjatywa wspólnej dyspozytorni ma na celu przyspieszenie reakcji obu Przedsiębiorstw na zgłaszane awarie oraz integrację działań w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie całej gminy - mówi Andrzej Rzepka, prezes czechowickiego PWiK - Mamy nadzieję, że wspólna centrala telefoniczna ułatwi komunikację mieszkańców z dwoma Spółkami wodno-kanalizacyjnymi, świadczącymi obecnie usługi dostawy wody i odbioru ścieków, pozwalając jednocześnie wyeliminować szereg utrudnień związanych z określeniem obszarów i zakresów obsługi sieci wodno-kanalizacyjnej.
W przypadku jakichkolwiek uwag bądź problemów z dyspozytornią telefoniczną mieszkańcy proszeni są o kontakt z biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem (32) 215-37-17 (PWiK), (32) 215-43-40, (32) 215-29-56 (PIM), mailowo lub osobiście w siedzibach firm w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
Od teraz wszyscy mieszkańcy gminy mogą zgłaszać awarie pod wspólne numery telefonu, czynne całą dobę: (32) 215-31-71, (32) 215-21-51, 601-312-877 oraz bezpłatny, ogólnopolski numer alarmowy 994. Powyższe numery telefonu dotyczą jedynie zgłaszania awarii na sieci wodno-kanalizacyjnej. Pozostałe sprawy, związane z bieżącą obsługą są przyjmowane pod dotychczasowymi numerami Biura Obsługi Klienta.
- Inicjatywa wspólnej dyspozytorni ma na celu przyspieszenie reakcji obu Przedsiębiorstw na zgłaszane awarie oraz integrację działań w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnej na terenie całej gminy - mówi Andrzej Rzepka, prezes czechowickiego PWiK - Mamy nadzieję, że wspólna centrala telefoniczna ułatwi komunikację mieszkańców z dwoma Spółkami wodno-kanalizacyjnymi, świadczącymi obecnie usługi dostawy wody i odbioru ścieków, pozwalając jednocześnie wyeliminować szereg utrudnień związanych z określeniem obszarów i zakresów obsługi sieci wodno-kanalizacyjnej.
W przypadku jakichkolwiek uwag bądź problemów z dyspozytornią telefoniczną mieszkańcy proszeni są o kontakt z biurem Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem (32) 215-37-17 (PWiK), (32) 215-43-40, (32) 215-29-56 (PIM), mailowo lub osobiście w siedzibach firm w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.