Wiadomości
- 23 lutego 2018
- wyświetleń: 4284
Jest praca w straży pożarnej w Bielsku-Białej - 7 wolnych etatów
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej ogłosiła nabór kandydatów do pracy. W sumie do obsadzenia jest siedem stanowisk. Jakie wymagania muszą spełnić kandydaci?
Komendant PSP w Bielsku-Białej ogłosił w dniu 21 lutego postępowanie kwalifikacyjne w stosunku do kandydatów ubiegających się o przyjęcie do służby przygotowawczej na stanowisko stażysty - docelowo ratownik specjalista (specjalność ratownictwo chemiczno-ekologiczne) oraz na stanowisko stażysty (docelowo starszy ratownik-kierowca).
Wszystkie wakaty znajdują się w systemie zmianowym 24/48 w jednostce ratowniczo-gaśniczej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej.
Na stronach internetowych PSP w Bielsku-Białej zakładka ogłoszenia znajdują się stosowne dokumenty, z którymi zapoznać się powinni chętni do pracy w straży pożarnej. Kandydaci muszą spełnić m. in. ustawowe wymogi, takie jak posiadanie polskiego obywatelstwa, niekaralność, posiadanie co najmniej średniego wykształcenia, zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia tej służby oraz posiadanie uregulowanego stosunku do służby wojskowej.
Postępowanie kwalifikacyjne podzielone jest na kilka etapów. Sprawdzany będzie m.in. lęk wysokości, sprawność fizyczna, wydolność oraz test z pływania. Będzie też test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Chętni do pracy mogą składać dokumenty do 5 marca. Szczegóły rekrutacji oraz wymagane dokumenty można znaleźć na stronie internetowej komendy.
Wszystkie wakaty znajdują się w systemie zmianowym 24/48 w jednostce ratowniczo-gaśniczej w Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bielsku-Białej.
Na stronach internetowych PSP w Bielsku-Białej zakładka ogłoszenia znajdują się stosowne dokumenty, z którymi zapoznać się powinni chętni do pracy w straży pożarnej. Kandydaci muszą spełnić m. in. ustawowe wymogi, takie jak posiadanie polskiego obywatelstwa, niekaralność, posiadanie co najmniej średniego wykształcenia, zdolność fizyczną i psychiczną do pełnienia tej służby oraz posiadanie uregulowanego stosunku do służby wojskowej.
Postępowanie kwalifikacyjne podzielone jest na kilka etapów. Sprawdzany będzie m.in. lęk wysokości, sprawność fizyczna, wydolność oraz test z pływania. Będzie też test wiedzy oraz rozmowa kwalifikacyjna.
Chętni do pracy mogą składać dokumenty do 5 marca. Szczegóły rekrutacji oraz wymagane dokumenty można znaleźć na stronie internetowej komendy.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.