Wiadomości

  • 30 sierpnia 2019
  • wyświetleń: 1091

Jak skutecznie pozyskiwać klientów i budować markę w internecie? Zacznij od pozycji swojej firmy w Google!

Materiał partnera:

Wszelkie działania marketingowe podejmowane przez firmy z różnych branż mają dwa podstawowe cele. Z jednej stworzyć rozpoznawalny i dobrze kojarzony przez odbiorców z grupy docelowej brand. Z drugiej: poprawić sprzedaż, gdyż po znaną, solidną markę konsumenci sięgają zdecydowanie częściej. W tym zakresie marketing internetowy wcale nie należy do wyjątków - tutaj podstawowym wyznacznikiem reputacji jest pozycja w wyszukiwarce Google. Ta zaś zależy przede wszystkim od jakości, jaką reprezentuje firmowa strona internetowa.

SEO


Marki ze szczytów rankingów cieszą się zdecydowanie większym zaufaniem ze strony potencjalnych klientów



Wysoką rozpoznawalność najłatwiej zdobyć poprzez promowanie się wszędzie tam, gdzie przekaz dotrze do jak największej liczby osób. Czasami sama obecność firmy w eksponowanym, prestiżowym miejscu realnie buduje wartość marki. Zgodnie z danymi udostępnianymi przez agencję AFTERWEB, aż 90% użytkowników internetu wyżej ocenia te brandy, które mogą znaleźć na pierwszej stronie wyników wyszukiwania po wpisaniu w Google nazw tych rzeczy, których aktualnie potrzebują. Nikogo nie trzeba raczej specjalnie przekonywać, że duży kredyt zaufania bardzo szybko przekłada się na zakupowe wybory.

Optymalizacja witryny www i/lub sklepu pod aktualne normy jakościowe internetowego giganta przyniesie zatem szereg korzyści: zarówno wizerunkowych, jak też wzrost słupków sprzedaży. Specjaliści od pozycjonowania zawsze podkreślają, że dopiero gruntowne SEO pozwala przejść do bardziej zaawansowanych sztuczek marketingu internetowego. Roboty sieciowe najpopularniejszej wyszukiwarki uwzględniają kilkaset czynników rankingujących. Te związane ze strukturą, czytelnością oraz funkcjonowaniem samej strony należą do najważniejszych spośród nich.

Za sprawą rzetelnego i wielowymiarowego SEO firmowej strony zwiększysz i reputację, i sprzedaż



Google najwyżej ocenia te witryny www, które w ocenie skomplikowanych algorytmów najlepiej odpowiadają intencjom użytkownika. Wyszukiwarka może wyświetlać bardzo różne wyniki na bardzo podobne frazy kluczowe. W zależności od tego, czy internauta potrzebuje informacji na określony temat, czy też wpisane przez niego wyrażenie sugeruje, że szuka konkretnego towaru albo usługi. Można śmiało pokusić się o stwierdzenie, iż Search Engine Optimization pomaga robotom Google'a prawidłowo zrozumieć zawartość danej witryny, co wydatnie pomaga w ocenie jej przydatności dla użytkownika. A to jeszcze nie wszystko. Specjaliści SEO z agencji AFTERWEB zaznaczają, że kwestie techniczne (szybkość działania strony, nawigacja po serwisie, parametry materiałów graficznych czy nawet przejrzystość tekstu) wymagają szczególnej uwagi. Uwzględniając przyszłe zyski płynące z wysokiej pozycji, niewątpliwie warto poświęcić firmowemu serwisowi www trochę czasu i środków, by spełniał wszelkie standardy.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/seo/