Wiadomości

  • 20 sierpnia 2020
  • wyświetleń: 859

Jak wykorzystać performance marketing do zbudowania świetnych efektów?

Materiał partnera:

Niejeden przedsiębiorca marzy o tym, żeby jego biznes przynosił zyski, a kampanie marketingowe były jak najbardziej skuteczne. Pragnie osiągać takie rezultaty samodzielnie lub zlecać działania ekspertom, których zatrudnia niejeden dom marketingowy Warszawa.

Jak wykorzystać performance marketing do zbudowania świetnych efektów?


Czy jest sposób na osiąganie takich rezultatów w promocji online? Jak najbardziej - trzeba tylko postawić na performance marketing.

Jak działa performance marketing?



Performance marketing, nazywany też marketingiem efektywnościowym to model działania, w którym płaci się tylko za uzyskane rezultaty. Wielu właścicieli firm, którzy pragną zatrudnić agencję marketingową lub dom mediowy Warszawa, z chęcią chcieliby nawiązać współpracę właśnie na tej zasadzie. Przynosi ona bowiem wiele korzyści.

W tradycyjnych modelach opłaty nie są powiązane z osiąganiem konkretnych rezultatów. Zleca się przygotowanie kampanii, realizuje się ją i płaci. Dopiero później analizuje się otrzymane rezultaty. Wyniki nie są jednak powiązane z wysokością opłat.

Zupełnie inaczej wygląda to w modelu performance marketing. Najpierw przygotowuje się bowiem kampanię, później przeprowadza ją i analizuje rezultaty. Dopiero po tym etapie następuje płatność, a jej wysokość jest zależna od skuteczności. Niezależnie od branży w jakiej działacie, beauty, ogrodnictwo, logistyka newsy, performance marketing dostarczy efektów których potrzebujesz najbardziej.

Co może być rezultatem w kampanii realizowanej według zasad performance marketing? Najczęściej uznaje się za niego:

  • wejście na stronę,
  • zakup w sklepie,
  • zapisanie się do newslettera,
  • wypełnienie ankiety.


Wykorzystuje się do tego niemal wszystkie typy reklam, dzięki czemu ten rodzaj działania sprawdza się niemal w każdej branży.

e-Commerce a performance marketing



Potwierdzi to niejeden specjalista, którego zatrudnia agencja marketingowa lub dom mediowy Warszawa, że performance marketing to wręcz idealne rozwiązanie dla właścicieli sklepów internetowych.

Tworzenie kampanii w modelu efektywnościowym pozwala bowiem zwiększyć skuteczność promocji oraz sprowadzić na stronę wartościowy ruch, bez sztucznego generowania kosztów. Zwłaszcza na początku prowadzenia działalności jest to szczególnie cenne.

Jak wybrać specjalistów, czyli dom mediowy Warszawa do zadań specjalnych



Żeby performance marketing przyniósł dobre rezultaty, trzeba znaleźć solidną agencję marketingową lub dom mediowy Warszawa, który będzie w stanie stworzyć skuteczną kampanię promocyjną.

Każda branża bowiem wymaga innych działań, opartych na zrozumieniu jej specyfiki oraz nawiązaniu nici porozumienia. Wówczas udaje się znaleźć odpowiednie grupy docelowe oraz stworzyć kampanie, które przekonają ludzi do kliknięcia w link, dokonania zakupów lub zapisania się do newslettera.

Warto zatem poświęcić nieco czasu, żeby wybrać odpowiednich specjalistów. Korzyści z tego będą odczuwalne dla wszystkich zainteresowanych stron - firma zlecają pozyska nowych klientów, dom mediowy Warszawa otrzyma solidną zapłatę, a konsumenci dostaną dokładnie takie towary, jakich potrzebują. Właśnie takie efekty pozwala uzyskać dobrze prowadzony performance marketing!