Wiadomości
- 19 października 2020
- wyświetleń: 6507
PIM do odwołania ogranicza bezpośrednią obsługę klientów
Czechowickie Przedsiębiorstwo Inżynierii Miejskiej w poniedziałkowym komunikacie poinformowało, że do odwołania ogranicza bezpośrednią obsługę klientów.
- Informujemy, że w związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną w trosce o bezpieczeństwo naszych klientów, jak i pracowników w dniach od 19 października do odwołania wprowadzamy ograniczenia w bezpośredniej obsłudze Klientów - informuje PIM Czechowice-Dziedzice w komunikacie z poniedziałku, 19 października.
- Kasa będzie czynna w godzinach od 8.00. do 13.00. Zachęcamy do dokonywanie płatności za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Biuro obsługi klienta (Dział Technicznej Obsługi Klienta oraz Dział Sprzedaży i Umów) będzie prowadził obsługę drogą zdalną, poprzez kontakt telefoniczny lub pocztę elektroniczną. Przyjmowanie stron ogranicza się do spraw absolutnie koniecznych, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym - dodaje czechowicka spółka.
PIM prowadzi dyżur telefoniczny - do dyspozycji klientów pozostaje pod numerami telefonów:
- Dział Technicznej Obsługi Klienta
tel. 32 215 43 40, 215 29 56 wew. 151, 152,
e-mail: techniczny@pim.czechowice-dziedzice.pl
- Dział Sprzedaży i Umów
tel. 32 215 43 40, 215 29 56 wew. 141,142,143,e-mail sprzedaz@pim.czechowice-dziedzice.pl
- Dziennik podawczy
tel. 32 215 43 40, 215 29 56,
e-mail: pim@pim.czechowice-dziedzice.pl
Ponadto istnieje możliwość podania odczytu i stanu wodomierza przez stronę internetową.
Korespondencję należy przekazywać do skrzynki umieszczonej przy wejściu głównym do siedziby spółki.
- Za wszelkie niedogodności związane z wprowadzonymi ograniczeniami przepraszamy - poinformowała spółka PIM w specjalnym komunikacie.
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.