Wiadomości

  • 30 grudnia 2022
  • wyświetleń: 633

Powody przemawiające za tym, że warto łączyć pozycjonowanie z reklamą Google Ads

Materiał partnera:

Połączenie pozycjonowania stron internetowych z reklamami Google Ads to bardzo dobry pomysł, ponieważ w ten sposób dba się o zwiększenie ruchu na stronie internetowej oraz sprzedaży. Właściciele witryn zyskują większą liczbę klientów, a do tego troszczą się o rozwój krótkoterminowy, jak i długofalowy.

sem


Pozycjonowanie i reklamy Google Ads - dlaczego ze sobą łączyć? Największe korzyści



Reklama Google Ads pozwala na szybkie pojawienie się w płatnych wynikach wyszukiwania, natomiast pozycjonowanie stron internetowych wymaga podwyższonego poziomu cierpliwości, gdyż efekty marketingowe mogą się pojawić dopiero po kilku miesiącach od uruchomienia kampanii. W ten sposób zyskuje się jednak wyższe pozycje w organicznych wynikach wyszukiwania. Łącząc ze sobą dwa wspomniane wyżej kanały reklamowe inwestorzy zyskują pewność, że strona www zostanie właściwie zoptymalizowana, a właściciele dotrą z ofertą do wybranej grupy docelowej.

Dlaczego połączenie pozycjonowania i kampanii Google Ads zyskuje na popularności?



Pozycjonowanie połączone z profesjonalnie zaprojektowanymi kampaniami Google Ads to prawdziwy strzał w dziesiątkę. Synergia reklam Google Ads i pozycjonowania daje użytkownikom niewyobrażalne korzyści, a konkretniej:

  • poszerzanie zasięgu reklam oraz wybranych fraz kluczowych,
  • efektywne docieranie do klientów,
  • poprawę wyników wyszukiwania (decydując się na jeden kanał reklamowy działa się na swoją niekorzyść),
  • zyskanie dostępu do większego zasobu danych,
  • poznanie preferencji odbiorców,
  • realizowanie wielu celów w jednym momencie.


Jak widać kampania Google Ads powinna być umiejętnie zestawiona z pozycjonowaniem stron internetowych, ale muszą się tym zająć renomowane agencje (SEO, marketingowe, interaktywne). Dzięki temu kampania reklamowa Google Ads zakończy się wielkim sukcesem, a pozycjonowanie będzie jej doskonałym uzupełnieniem. Sprawdza się to zwłaszcza w przypadku nieco mniejszych firm, które chcą się dopiero rozwinąć, ale też u tych zdecydowanie większych, które chcą utrzymać przewagę nad konkurencją.