Wiadomości

  • 21 września 2023
  • wyświetleń: 534

Wyróżnij swoją markę dzięki reklamom świetlnym - praktyczne wskazówki

Materiał partnera:

Skuteczna strategia marketingowa to praca nad pozytywnym wizerunkiem marki. Jednym z jej elementów są reklamy świetlne. Są dobrze widoczne w różnych warunkach pogodowych, co zapewnia przewagę nad tradycyjnymi plakatami. Podpowiadamy, jak wykorzystać ich zalety w praktyce!

black friday billboard city night 3d rendering
fot. Freepik


Jak skutecznie wykorzystać reklamy świetlne w marketingu?



Reklamy mogą być statyczne lub dynamiczne. Najważniejszy jest ich przekaz oraz liczba osób, do których dotrze prezentowana treść. Reklamy podświetlane powinny być stale widoczne, dlatego warto zadbać o ich stan techniczny. Regularne mycie i konserwacja sprawią, że zarówno w dzień jak i w nocy element będzie doskonale pełnił swoją funkcję.

Więcej informacji znajdziesz na stronie: producent reklamy wizualnej Quadland

Rodzaje i formy reklam świetlnych



Reklamy świetlne to nowoczesna odsłona marketingu. Charakteryzują się dużą skutecznością oraz zróżnicowaniem. Sukces ich wykorzystania związany jest z odpowiednim doborem rodzaju i formy do okoliczności. Oto podstawowe rodzaje reklam świetlnych i ich zastosowanie:

  • kasetony to jednostronne lub dwustronne tablice, które pozwalają na precyzyjne podświetlenie prezentowanej informacji. Dzięki użyciu technologii LED możliwe jest wybiórcze podkreślenie danego obszaru reklamy;
  • litery - doskonale nadają się do wykorzystania efektu 3D. Można dzięki nim podkreślić kontrast między barwą elewacji a kolorem napisu. Podświetlane litery najlepiej nadają się do umieszczenia nad lub obok drzwi wejściowych;
  • pylony - mogą być osadzane w sposób trwały w gruncie lub w posadzce. Spotyka się je w centrach handlowych i w innych ruchliwych miejscach. Nadają się do stosowania w budynkach i na zewnątrz, ponieważ są odporne na działanie czynników atmosferycznych.


Podświetlane szyldy w formie kasetonów i liter świetnie sprawdzają się w miejscach, w których trzeba wyróżnić wejście do siedziby firmy. W takim przypadku rozpoznawalne logo, charakterystyczna kolorystyka lub określenie profilu działalności to podstawowe elementy dobrej reklamy podświetlanej. Z kolei pylony nadają się do wzmacniania świadomości marki. Można je stosować nawet w miejscach o ograniczonej przestrzeni.

Gdzie najlepiej zamontować reklamy podświetlane?



Aby reklamy podświetlane były widoczne dla jak największego grona odbiorców, należy starannie zaplanować ich lokalizację. Priorytetem powinno być takie umieszczenie elementu świetlnego, które umożliwia jak najlepsze jego wyeksponowanie o dowolnej porze roku. Dlatego należy wybrać takie miejsce, które nie będzie zasłonięte przez inny obiekt - budynek lub drzewo.

Warto też pamiętać o tym, że oznaczenie siedziby firmy lub miejsca świadczenia usług czy sprzedaży dóbr powinno być dobrze widoczne z każdej strony, a nie wyłącznie od frontu. Przydają się tu kasetony, litery i pylony podświetlane, które są doskonale widoczne z różnych kątów. Dzięki temu większa liczba przechodniów zwróci uwagę na tak skonstruowaną reklamę i bez trudu trafi pod właściwy adres.

Skuteczna reklama jest dobrze widoczna i wyrazista. Kolorowe podświetlane kasetony, litery i pylony to doskonały sposób na wyróżnienie i zbudowanie pozytywnego wizerunku marki.