
Wiadomości
- 6 lipca 2013
- wyświetleń: 2570
ADAM ułatwi załatwianie spraw
Czechowice-Dziedzice dołączyły do Projektu ADAM, który pomaga oszczędzić czas i ograniczyć koszty korzystania z usług administracji miejskiej.
Aplikacje Dla Administracji Miejskiej mają na celu usprawnienie obsługi interesanta. Dzięki realizacji projektu wzrośnie poziom usług administracyjnych dla mieszkańców i przedsiębiorców, świadczonych drogą elektroniczną oraz zwiększy się efektywność pracy administracji.
Do celów ogólnych projektu należą: obniżenie kosztów usług publicznych, podniesienie ich jakości, poszerzenie oferty usług świadczonych drogą elektroniczną, poprawa warunków rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz wzrost konkurencyjności regionu w skali krajowej oraz europejskiej.
Aby wziąć udział w projekcie konieczne jest posiadanie adresu e-mail, klucza z certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego (dostępny w Urzędzie Skarbowym) lub podpisu elektronicznego (można go utworzyć za darmo w Urzędzie Miejskim). Zaś samo korzystanie z usług urzędu w formie elektronicznej należy rozpocząć od założenia skrzynki kontaktowej. Umożliwia ona korespondencję z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Do celów ogólnych projektu należą: obniżenie kosztów usług publicznych, podniesienie ich jakości, poszerzenie oferty usług świadczonych drogą elektroniczną, poprawa warunków rozpoczęcia i prowadzenia działalności gospodarczej oraz wzrost konkurencyjności regionu w skali krajowej oraz europejskiej.
Aby wziąć udział w projekcie konieczne jest posiadanie adresu e-mail, klucza z certyfikatem kwalifikowanym lub profilu zaufanego (dostępny w Urzędzie Skarbowym) lub podpisu elektronicznego (można go utworzyć za darmo w Urzędzie Miejskim). Zaś samo korzystanie z usług urzędu w formie elektronicznej należy rozpocząć od założenia skrzynki kontaktowej. Umożliwia ona korespondencję z urzędem, sprawdzanie i załatwienie sprawy oraz kontrolę niezbędnych płatności.
Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
ZOBACZ TAKŻE

Gorący tematNaczelny Sąd Administracyjny orzekł w sprawie koncesji PG Silesia na wydobycie pod Goczałkowicami

W SP nr 7 powstanie sala terapii integracji sensorycznej. Podziękowania dla jednego z radnych

Podwyżka opłat za pobyt dziecka w przedszkolu. Jest decyzja Rady Miejskiej

[FOTO] "Belfer na petardzie" w naszej gminie. Poprowadził spotkania z młodzieżą

[FOTO] W pożarze stracili dach nad głową. Trwa zbiórka na rzecz pogorzelców z Kaniowa

[WIDEO, FOTO] Czy naszej gminie potrzebny jest Budżet Obywatelski? Debata radni kontra uczniowie
Komentarze
Zgodnie z Rozporządzeniem Ogólnym o Ochronie Danych Osobowych (RODO) na portalu czecho.pl zaktualizowana została Polityka Prywatności. Zachęcamy do zapoznania się z dokumentem.